Flyinge någon?

Sv: Flyinge någon?

Har fler bilder :) säg bara vad du hade för vagn och hur hästen såg ut, så kanske jag har er på bild med :D

Mvh
Eran Emma

Har du ingen bild på mig? Körde en häst brun med bläs och höga vita strumpor på alla fyra!
/M

Det lät som Kjell Johanssons "Domingo" :) Nu är han ju brun men när han var unghäst var han så otroligt häftig för då såg han svart ut med fyra vita strumpor och bred fin bläs :love: Var han med?

Nej det var han inte, han är skadad! Min är bra mycket snyggare och har bättre gång än honom:love:
/M

Är Kjell eller Domingo skadad? Tråkigt vilket som! Min pappa tävlade ihop med Kjell förr när han tävlade med fjordingen Corinne (har jag för mig att hon hette), han köpte Domingo nåt år innan dom slutade tävla ihop så det blev tyvärr aldrig nån start med honom för pappas del, men jag gillade verkligen den hästen. Jag får hålla utkik efter en ännu snyggare häst med bättre gång på nästa tävling då ;)

*knapplån*

Om ni var med och tävla och jag kanske har en bild på er :) var vänlig och skriv följande:

Häst/ponny?
Par/Enbet/fyrspann m.m
Gigg/ rockard /Trilla/ maratonvagn
Hästens färger + tecken
Selens färger
Kunskens klädsel+ groomerns klädsel
Start nummer (ibland kommer nummer skylten med:rofl: )
Ungefär villken tid tävlade ni dressyr och värmde up.
Sedan om hästen hade knoppad man eller liknade!

Bilderna skickas via mejl ;) (inte p:m utan typ hotmail, mm)
Bilderna får INTE användas på internet stall eller liknade.. Däremot är det tillåtet att vissa dem på bukefalos.com. :devil:

Mvh
Eran Emma

Först så groomade jag åt Peter Andreasson i dressyren. Han har en fux, stor häst o körde en fyrhjulig finvagn. Han var klädd i brunt o jag var ridklädd. Startade 13.12

Sen groomade jag åt Gerti Hylt i alla disipliner. I dressyren så körde hon en gigg som var blå. Hon hade en svart kavaj el liknande på sig. Jag var fortfarande ridklädd. Hästen är fux, manen var som ett fisknät. Vi hade startnr 18 o startade kl 13.48.

Har inte dig på bild tyvärr :( Kameran hade dött då...

Därimot tror jag jag såg hästen me fiskenäts manen när jag och en kompis satt och vänta på bussen -.-'

Mvh
Eran Emma

Ja, det får du:) Vi tävlar i Polen om två vekor sedan blir det SM och NM!
/M

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 684
Senast: hollypolly
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 870
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 334
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London