Funktionärer till SM i Körning 2007

Sv: Funktionärer till SM i Körning 2007

Hej Fjunet.
Vet du vad det kostar att åka med husbil på färjan och hur mycket är rabatten? Jag har jobbat som funktionär på många körtävlingar bland annat på ett VM i maraton så jag har ju lite erfarenhet och är intreserad men det är ju ganska dyrt att åka färja med husbil har jag hört.
Hälsn. Fenton.

Hej,
Tyvärr har jag ingen aning om det! Jag tror du får kontakta arrangören. Mer om dem finns på www.kuskringen.nu

Nu känner jag att jag snart vill boka färja, tåg, camping osv. Så: Vem vill nu med till 110% Behöver inte nödvändigtvis vara som funktionär!

Vad innebär det att vara funktionär? Alltså vad får man göra? Är lite handikappad, men skulle eventuellt vilja följa med! Mvh / Linda

Nu känner jag att jag snart vill boka färja, tåg, camping osv. Så: Vem vill nu med till 110% Behöver inte nödvändigtvis vara som funktionär!
Beror lite på vad det kostar. Har du några siffror?

Hur blir man det då?Det lät ju kul,har bara varit på dressyr körning innan.:bump:

Nu bokade jag precis båten till Gotland. Vi åker dit söndagen den 12 augusti, så hinner jag hälsa på släkt o vänner innan SM:et börjar. Längtar så!!!

Va roligt med en massa buke folk på lilla Gotland :D

/Gotlänning ;)

Jag har hört att det saknas endel funktionärer, så jag ska nog med och jobba nån/några dagar.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 276
Senast: malumbub
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 977
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 334
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 056
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London