Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag är mycket försjust i trav tömmar :) de är så sköna att hålla i och köra med :D Skulle det gå bra att köra med sådan i vanlig körning...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: xbella
·
F
Körning Har väntat på prisinformation från Tärnsjö om deras lokselar i ett tag nu. Kanske har någon vänlig själ här tidigare fått...
Svar
4
· Visningar
1 434
Senast: Fjunet
·
Körning Det finns ju ridläger. Men finns typ körläger eller hur man ska kalla de :rofl: Det skulle vara roligt att åka på om det finns :bump:
2
Svar
34
· Visningar
4 005
Senast: lizan
·
Körning Jag har förstått att det finns en del traditioner och "regler" angående färgen på tömmarna när man kör. Helst ska de väl vara ljusa...
Svar
14
· Visningar
1 301
Senast: Tussilago
·
Körning Hej!! Jag kan verkligen inget om körning eftersom jag själv ägnar mig åt dressyr o hoppning med halvblod, men min mamma är väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: niare
·
F
Körning Hur får man reda på vilken storlek man behöver på collerselen? :confused: Den minsta storleken jag hittat är 50 cm, men vilken...
Svar
6
· Visningar
1 438
Senast: nillabjorn
·
G
Körning Jag kikar just efter en 4-hjulsvagn och har hittat en trevlig. Nu undrar jag vilka mått och regler som gäller för att vagnen ska vara...
Svar
9
· Visningar
1 571
Senast: Nussikan
·
Körning Träns & bett? Jag har börjat fundera på vad jag ska ha för bett & träns när jag kör. Vad är viktigt att ha på tränset? (nosgrimma...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 083
Senast: Nussikan
·
P
Körning Måste skaffa nytt till Benke. Hans sele som är välanvänt och har flera år på nacken börjar nu ge upp. Problemet är storlek. Han är...
Svar
2
· Visningar
799
Körning Måste bara få skryta lite... Var på brukskörningskurs idag (2-dagars, fortsätter imorgon) med min 23-åriga halvblodsvalack. Kankse lite...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Luna10
·
Körning Har en kompis till mig som skulle kunna tänka sälja sitt börjes sele för 150 kr :smirk: ... Inga draglinor och hela körret (you know...
Svar
14
· Visningar
1 045
Senast: Carolus
·
Körning Min medryttar ponny har flyttas och gissa var vi har hamnat :o Hos en man som tävlar i 4 spann i shettisar :o Riktigt lyx stall...
Svar
13
· Visningar
880
Körning Har ett par draglinor av tjockt rep överst som sen övergår i kedja. Nu är de för korta så jag ska förlänga med mer kedja. Är det bara...
Svar
6
· Visningar
1 378
Senast: Tussilago
·
Körning Ska hjälpa en kompis att köra in sin ponny som ska ev i snar framtid säljas... Min vän till mig har "försök" köra in hästen innan men...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Fjunet
·
B
Körning Vad tycker ni om Zilco? Eftersom jag funderar på att köpa en sådan, vill jag väldigt gärna höra era synpunkter om dessa selar! Har...
Svar
9
· Visningar
2 569
Körning Har Ni något tipps om vart man kan tävla i sommar i maraton och precision debutant eller lätt klass? Jag hittade några lätta klasser...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: wizo
·
C
Körning Dagens pass slutade i katastof, men tänkte visa bilder på den sista (?) körningen med henne.. Jag som tar korten. Kommentera gärna...
Svar
14
· Visningar
1 201
Senast: Candlegirl
·
A
Körning Tänkte bara dela med mig lite av helgens roligheter :) Jag och min andalusier jobbade hemma i skogen i det underbara sommarvädret, så...
Svar
16
· Visningar
1 389
Senast: Alazan
·
L
Körning Tänkte försöka börja köra in min pålle och har bra hjälp att tillgå men tänkte be om tips på bra grejor att använda. Sele har jag fått...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: lancelot
·
A
Körning Idag köpte jag en globusrockard *impulsköp* var till en hästsportbutik här och såg globuspaket utanför så jag köpte en...:angel: De...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: Opartisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack nummer 18