Körläger ?

Sv: Körläger ?

Det börjar bli ONT om platser kvar i Villvattnet!
Så ANMÄL omgående om ni inte redan har gjort det!

Anna-Carin

Stanna på vägen upp?

ÅHHH!!! Vill oxå! Bra datum för mig till & med! Men det kommer ta oss mer än 10 timmar upp & hur ska jag få med mig vagnen i ett vanligt värmlandssläp?

Är det nån som vet ett bra ställe att stanna & övernatta på eller nått med häst mellan Stockholm & Villavattnet??

Kan jag bara lösa det där med vagnen så ska jag anmäla oss på stört! Kanske kan man låna vagn däruppe?

:bump: :bump: :bump: :bump: :bump:

Du kan säkerligen låna vagn där uppe. Kolla travbanor på vägen upp om du inte har några andra kontakter om du vill göra ett stopp på vägen.

Sv: Stanna på vägen upp?

Är det nån som vet ett bra ställe att stanna & övernatta på eller nått med häst mellan Stockholm & Villavattnet??
Vi har funderingar på att starta upp hästmotell nån gång framöver och vi skulle ju kunna tjuvstarta redan i sommar. Vi bor strax söder om Ö-vik, precis vid E4 - 50 mil till Stockholm och 25 till Villvattnet. Här finns box och hage, plus ridhus om man vill röra lite på hästen.

+ trevligt folk med, inte fel det heller. :)
Men jag förstår tanken för ni ligger ju himla bra till för en sådan grej.

Nån nytta ska man väl ha av att bo nära E4 :D

När vi byggt klart i stora stallet kommer vi ju alltid ha lediga boxar vid ridhuset. Och under betesperioden har vi gott om plats redan nu.

Kom precis hem från en helg med körkurs på Sindarve, Gotland. Man längtar lika mycket varje år :D

I från Flarken kommer vi med 2 hästar. De kommer att se ut som Helan och Halvan i våran hage. Min Pelle är ett varmblod på ca 165 cm och kompisens shettis är ca 96 cm hög..

Anna-Carin

Vi kommer ner från Munksund/Piteå med tre hästar och det ska bli så himla kul! Vi längtar :)

Eventuellt kommer vi att ha körläger på Säve utanför Göteborg 10-12 aug. Håll koll på vår hemsida www.ksnh.nu

Dingles naturbruksgymnasium brukar ha körkurser några gånger per år, dock inga läger på det sättet. då kör man normalt skolhästarna, men kan mycket väl tänka mig att man får ta med egen häst om man vill. ligger ju nära göteborg också!

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 643
Senast: Kajsalisa
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Kläder & Bli fin Jag bor i Hälsingland, här är just nu ca -10 grader men att det kryper ner mot eller över -20 är inte ovanligt den här tiden. Jag vet...
2
Svar
24
· Visningar
1 043
Senast: Cattis_E
·
Gnägg Jag är vuxen och vill åka på ridläger eller weekend nu under ht eller vt. Finns det något läger då som jag kan åka på?
Svar
6
· Visningar
1 129
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025