Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har gett mig på att ensam köra in min 15-åriga arab. Hittills har han rockarden "på" sig, men inte fastspänd. Han kan dra linor, men...
Svar
2
· Visningar
864
Senast: trogen
·
Körning Nu har jag äntligen lyckats att ladda upp en film på nätet. Jag har ju en hel del på datorn så det här är bara början... Vi kör...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Nussikan
·
F
Körning Jag behöver något att hänga upp min sele på! I nuläget har jag draglinor, tömmar och selar överallt :crazy: Är de där selhängarseten som...
Svar
7
· Visningar
1 307
Senast: mizz
·
Körning Är det någon skillnad på era hästar i temprament o beteende när ni kör vs rider? Fabbe är nog mer säker med vagnen bakom sej, hoppar...
Svar
19
· Visningar
1 821
Senast: Fjunet
·
B
Körning Tack för tipset om Börjes!:love: Nu har jag ringt dom. De har bara rockarder kvar, lät som om de hade haft annat också tidigare...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 655
·
Körning Hej ! Jag har en connemaravalack på ca 12-14 år . Jag undrar om det går att köra in honom ? Han går bra vid tömkörning och är inte rädd...
2
Svar
36
· Visningar
2 953
Senast: CoNo
·
Körning Letar efter en bra begagnad loksele till en D-ponny och har satt in annonser. Har även fått en del svar! Men de flesta som svarat bor...
Svar
1
· Visningar
842
Senast: Shettisar
·
Z
Körning Jag har precis börjat tömköra och känner att jag skulle behöva lite grundläggande tips. Är mestadels ute i skogen på vägar och vill inte...
Svar
7
· Visningar
1 348
Senast: Zeita
·
T
Körning Är enormt träningssugen med min shettis igen men har ingenstans att träna... nån som vet hur man kollar upp vart det finns träningar...
Svar
1
· Visningar
954
S
Körning Någon som var och tittade el har bilder därifrån jobbade så jag kunde inte åka och titta, var det fina tävlingar? i Vartofta
Svar
1
· Visningar
760
Senast: AKB
·
Körning Ja, vilka ska nu dit och tävla, vara funktionär eller kanske titta? Jag skall tävla! Om jag nu inte backar ur i sista sekund...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 072
Senast: Vindelkusken
·
S
Körning Blev så himla glad nu! Ringde en lokal selmakare vi anlitat i många år o frågade vad han tar för att sy en måttanpassad sele till vår...
Svar
8
· Visningar
1 266
·
B
Körning Tänkte höra om ni kör med skygglappar eller inte?
Svar
15
· Visningar
1 308
Senast: matador
·
Körning Har kommit på en annan grej ingen :rofl:! Jag kan ju köpa bara ny brösta med draglinor och baksele :banana: Det andra på selet är Ok...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: MadicDomino
·
Körning Vad tycker ni om denna sele. Länk Hade tänkt använda den till våran minishettis. Är den något att ha? Skulle även vilja ha länkar...
Svar
10
· Visningar
1 076
·
Körning Efter lite trassel hit och dit beslöt jag mig för att lämna bort min shettis för inkörning, så allt skulle bli ordentligt !! I går...
Svar
10
· Visningar
1 157
Senast: Fjunet
·
C
Körning Hej! Har ett 3-årigt nsv brukssto som är inkört, men eftersom jag är nybörjare själv och hästen ifråga har mycket egen vilja och inte...
Svar
5
· Visningar
1 197
Senast: Zarro
·
Körning Jag har sett att många har 2 öglor på sina vagnar, en fäster man ju vagnen i selet. (den som är längst fram) sedan längre ska man sätta...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: MadicDomino
·
Körning Står inför seleköp efter som pollen man ska ha, har en riktig SK*T sele :angel: . Men behöver man Adapters? Eller kan fästa...
Svar
9
· Visningar
1 096
·
R
Körning Vad är bäst ... * Däckelunderlägg klätt med akrylpäls * Körschabrak. Specialsydd för att passa under däckeln. ... eller vad är...
Svar
10
· Visningar
1 387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar