Åstorp 29/4

Sv: Åstorp 29/4

Hejja Ella!!! Hejja Ella!!! :bump:
Ni va såååå duktiga! :D

Victoria e duktig på att fotta - jättefina bilder!:banana:
Vill självklart se fler!

Tack så mycket alla!!!

Skogstomten: Ja nu har man ju fått blodad tand så nu måste jag ut igen, men det dröjer nog någon månad till nästan gång tyvärr... Varför blir det ingen start för dig?

Toyan: Ja det är en bit till Linköping, men vinner vi seriekörningen så blir det final hos dig! (Men jag tvivlar på att vi gör det...) Vi får väl hålla tummarna!

Fjunet: Stod du på precisions banan? Såg du mig?

Cämz: Jag får lägga in lite fler bilder senare, kanske kan jag få in filmen oxå, får höra med Tobbe om han kan hjälpa mig.

Yes. Tog på mig en rosa tröja sen :)

Var det duuuu??? *pinsamt*
Rosa tröja känner jag igen men skulle inte alls gissa på att det var du!:o Trodde du hade typ svart hår?! Å inte så lång!
Har ju bara sett dig på bild!
Visste du vem jag var?!

Nej, jag har mörkbrunt hår :) Och är 170 lång.

Ja, jag anade att det var du.

Ja det får du minsan göra!
Men då kanske jag känner igen dig nästa gång då me! :D

Tack så mycket alla!!!

Skogstomten: Ja nu har man ju fått blodad tand så nu måste jag ut igen, men det dröjer nog någon månad till nästan gång tyvärr... Varför blir det ingen start för dig?
.

Kul att det blir fler starter, ja man brukar ju kunna få blodad tand. :D
En månad är ju inte så farligt långt ändå, hoppas det kommer kännas lika bra efter den!

Erhm jag råkade bli lite tjock om magen :angel:
Men om allt går bra med filuren där inne så borde jag väl kunna starta till hösten ialla fall (optimist). Men just nu vill jag bara att den ska titta ut så mina revben får vara i fred. :devil:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 954
Senast: Ajda
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
531
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 506
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare