Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där var dom däcken jag pratade om att jag ville ha till vår Globusrockard! Tack Ella-82!!
Ska genast maila dem ock fråga om det finns möjlighet till att bara beställa däcken!
Däcken är inte bredare eller mer stabila förutom ekrarna än dem vi har idag till vår vagn men det kommer bli så snyggt!
Någon som redan nu vet vad ett par av den sortens däck kostar?
Bjäbban jag tror att du får sålla lite angående vagnar. Tänker du efter för länge kan du bli stående på ett ben. Vi tyckte det va jobbigt att köpa både selen och vagn till vår fröken. Fick med ett hemmabyge och loksele på köpet som vi körde med först. Det gick bra det med men vi ville ha något bekvämare och mer estetiskt tilltalande om ni fattar? Vill du ha en vagn som är med lågt säte köp den från B----s och sätt ditt en svängel. Trivs du ej med vagnen sedan så vet du vad du inte vill ha och får leta vidare. Du förbinder dig inte på livstid liksom med den vagnen du köper även om det möjligtvis kan kosta en slant om du säljer den vidare. Fast beg vagnar har ett gott andrahandsvärde har jag märkt om de är i bra skick!
Tror jag vet vem det är. Min man "känner" Stefan!
Ja jag tycker den är jätte fin! Har åkt i en sån o den är rejäl o stabil.
Det är jag som är groom.
Jag vet inte vilken rockard du menar, har du någon bild på den? Jag tycker dom absolut bästa vagnarna/rockarderna/giggarna till shetland finns hos www.tidaholmsvagnar.se, men det är ju bara min åsikt och smak