Körbilder på era shettisar

Sv: Körbilder på era shettisar

Vilken liten sötnos :love:
Ja, visst är hon söt! Jag klämmer in en till bild :angel:

pluppvagn2.jpg

Er såg jag på tävlingen:D Ponnyn hade jättefin uppsyn såg verkligen pigg och glad ut

Nussikan: tackar:)

Skulla: tack, det var vår första tävling (förutom klubbtävlingar).
Tävlade du också?

Ja jag var där, bilderna jag la in tidigare i tråden är från samma tävling.

en ombyggd enkel bröstsele va. jag tror flera härinne skulle vilja se mera bilder på den i närbild :)

Jag sa ju det snigelfarmor, man kan bygga om bröstselar från Börjes!:rofl: Vi är många som gör det! Det funkar alldeles utmärkt!
Vad jag har väntat på den!!!!;)

:) klart man kan fixa o trixa lite, med de små ponnyerna, men det är fortfarande en kass däckel, dyr baksele, svårt att justera draglinor, ojusterbar brösta och fult blir det jämfört med en komplett. Men allt går! man tager vad man haver, eller så väntar man tills man kan köpa den sele hästen förtjänar om den nu ska dra runt på en :)

Massor av söttitsar ;) Får man lägga in en bild på en som är kosrning :) ? Shettis och welsh ^^, ?

Mvh
Eran Emma

bara en aha-upplevelse om det är någon som lear efter en liten minirockard:

Jag tror jag har hittat exakt denna vagn från zolitzas.com till försäljning:

http://www.zolitzas.com/selarind.htm

är det inte denna?
Glrockard.jpg

Har för mig någon sa att den var väldigt smal i spårvidden och rätt usla däck, men de skriver ut att det är rejäla däck, de kanske skulle ändra det om det inte stämmer.

ursäkta min felstavning, ska naturligtvis vara LETAR :D XD

Jo, det var nog jag som kommenterade spårvidd och hjul på den vagnen. Spårvidden är för liten, minns inte exakt nu men den är typ 70-75 cm på shetlandsstorleken.

Ang. däcken så står det ju på sidan du länkade till "NU med kraftiga och rejäla hjul" så de har väl bytt dem får man hoppas.
Det var ju också någon här som hade köpt en globus-rockard nu i dagarna (som den här) och som skrev att det var kraftiga hjul...

Annars är den ju ganska fin, nätt i typen och så.:)

måste ju visa min dam också!!! tyvärr gamla bilder...

Bubblankrra2.jpg

Bubblankrra4.jpg

i morgon ska jag o hämta min nya shettis dam också!!! ett litet sto det också... så snart står det två svarta damer i hagen...:D

Vad roligt! Fram för fler shettisar in action!!! :love:

Ja då har de kanske förbättrat hjulen då, vagnen ser verkligen nätt och fin ut och det är ju det man vill ha till sin minishettis t.ex. :)

Fjunet>> Vad har du för sele till din mini? Den ser fin ut!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
490
Senast: yamyam
·
  • Låst
Gnägg I familjen finns 2 varmblod 21 och 10 år och två shettisar 26 och 17 år. De är redan en tight flock då varmbloden kom hem till oss i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 848
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18