Åsbo 17-20/5

Sv: Åsbo 17-20/5

Det gör jag med! ;) Stackars Mimer, han var inte alls på hugget och Karin var så förbannad "inte konstigt att det går dåligt med en sån usel kusk!!!" skrek hon :rofl: Hon körde i på några ställen och fick stopp så det resulterade självklart i en sistaplacering...

Får jag lov att kopiera korten?

Ja jag har fler kort om du vill ha? Tråkigt att det inte gick så bra, men det kan inte gå bra jämt. Jag pratade lite med Karin, vi var o tittade på hennes lastbil. Är själv intresserad av en sån. Så hon hade en liten visning för oss där :)

Sv: Åsbo 17-20/5

Ja jätte gärna! Du får gärna maila dom till mig eller skicka länkar via PM. Asså, ja det är en fin buss, inte jätte bekväm att sova i men ett par nätter går bra :)

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 647
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Barn Sonen på 5 år har en kompis som är några år äldre. De lärde känna varandra förra sommaren och jag etablerade lite kontakt med hens...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 091
Senast: Görel
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 371
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 155
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18