Sv: Loksele enda alt. p mini? OBS: BILDTRÅD!
ja shit alltså!!! Då är det stört omöjligt skulle jag vilja säga, been there done that typ
Magen växte på valacken som en annan fölmage
Han som kan trick är körd väldigt mycket. Den andre är yngre och är körd lite mindre. Mitt mål är att de ska fungera i par, och visst jag har testkört litegrann men det är justeringar kvar på vagnen och nu har jag precis fattat att bröstselen är för klumpig för Igor... *sucka*
så vi får se vad det blir av ett. Det är ju min lilla "hobby" vid sidan av ridningen
Eller inte hobby, det är en livsstil att ha shettis o jag har alltid älskat shettisar, vet inte varför.
Kanske blev jag "biten" när jag hade min allra första sommar"häst", naturligtvis en shettis och en ouppfostrad sådan. Han ville BARA galoppera på hemvägen och någon var tvungen att leda mig ridandes bortåt på honom, på vägen bortåt ville han gärna lägga sig i mjuk sand o rulla - med mig på ryggen
men det var bara till att hoppa av. Den där platta shettissadeln gick det ingen nöd på, sen var det full sula hemåt hehe, visst var man crazy när man var liten ung
Tog bort min 31-åriga shettis i somras, han var sliten nu. Hittade honom VÄLDIGT misskött när han var 24-25 år. Han fick det bra på slutet iaf, hoppas jag han tyckte. Men ack så stel i benen av all fång han haft förr. Han hade ju gått som "gräsklippare" hos nån gubbe som inte brydde sig. Stod i skit o piss upp till knäna på vintrarna
jag bara säger I
SHETTIS!
jo detta var ju lite off topic
men målet är som sagt att ha de i par och att allt ska fungera, sen kör jag ju inte så ofta utan det blir lite då och då, helst vill jag göra det oftare men olika omständigheter gör att det är svårt, så det blir lite lugnare turer då och då...