Sv: Loksele?

Inte på alla lokselar, defenitivt inte på en loksele som man ska tävla skolkörning med, det har jag aldrig sett iaf.

Nä, men frågan gällde ju från början draglinor på loksele, TS frågade varför man inte hade draglinor på loksele och jag svarade att när man kör i skogen eller harvar så har man inte draglinor på samma sätt som när man kör.

Det senare inlägget var ang. baksele, att man behövde svetsa på öglor på skackeln om man ska köra skolkörning även om man har loksele.

Det blev lite rörigt ;)

Det här reagerade jag inte på innan, men hur hade du tänkt där? Man har baksele till loksele oxå, så svetsa på ögla måste du göra iaf. Men gällde inte frågan draglinor från början? :confused:

Men visa tokeselar sätter man fast bakselet i gjorde/bröstan ...
Därför ;) men får nog i allafall ändå svets fast ögla ändå :(

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 942
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 559
Senast: Kakis
·
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Empalie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack nummer 18