Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning Vill börja med att jag aldrig har kört en häst i mitt liv, så jag kan ingenting om det här:crazy: Men min granne håller på med...
2
Svar
39
· Visningar
2 427
Senast: mul
·
S
Körning ska man hålla ut i hörnen då som i vanlig dressyr? är det lika viktigt att allt sker på exakt samma ställe som utskrivet eller är det...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: Nussikan
·
P
Körning Kotte har blivit så pigg och glader nu. Han springer på som ett lit tåg framför vagnen. Undre om det kan vare våekenslor han har...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: schelin_j
·
Körning Ja som det står i rubriken, låter ni andra förutom ni själva köra era hästar? Jag tycker det är lite läskigt att lämna bort honom...
Svar
17
· Visningar
1 359
Senast: Plump
·
Körning kör ni alltid i alla gångarter då eller skrittar och travar ni mest? Kör ni i stort sett bara era hästar? alltså rider inte. Vad gör...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 899
·
M
Körning Jag tänkte prova att köra min varmblodsvalack.. Han har gått på trav hela livet men ägarna sa att han blir väldigt het vid körning. Har...
Svar
9
· Visningar
877
Senast: miss_strandberg
·
B
Körning Jag är lycklig ägare till en snäll liten islandshäst, som jag precis har fått inkörd! Jag är nu på jakt efter kör utrustning till...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 102
Senast: Bjäbban
·
B
Körning Kan ni inte sätta in lite bilder på vilken typ av vagn ni kör med? Som alla väl vet vid det här laget, så letar jag med ljus och lykta...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: xbella
·
Körning Hej! Fick äntligen hem vår nya sele i torsdags, så i fredags var det dags för tillpassning och premiärtur!:banana: Nu vill jag dock...
Svar
9
· Visningar
9 084
Senast: Krisse
·
E
Körning Har letat som en liten tok - dels på hemmaplan och dels på nätet, men utan vettigt resultat. Skulle vilja ha ett SMALT postkandar -...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Elviramax
·
Körning Jag har en travare, inkörd och trevlig. Jag har en rockard, utan svängel, med skaklar såklart. Jag har en travsele med svanskappa och...
Svar
8
· Visningar
940
Körning Snart dags att börja köra in lillan så smått.:) Nu vill jag ha era synpunkter på en bra men prisvärd sele.jag har verkligen inte...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: charmant
·
H
Körning Har läst de flesta trådar inne på körforumet.Många olika tycken och smak vilket är bra. Jag skulle vilja slänga ut en fråga och kanske...
Svar
7
· Visningar
1 085
·
Körning Någon som kört med gummitömmar och har en åsikt? Såg sådana på Grevagården i helgen och blev lite nyfiken!
Svar
4
· Visningar
854
J
Körning Jag har fått erbjudande om att köpa en 3-4 år gammal bröstsele/finsele i bra skick. Fabrikat Hansbo. Tacksam för synpunkter från er som...
Svar
2
· Visningar
1 007
L
Körning har kollat runt på trådarna här men fick inte alla svar jag behöver. jag har en 5 årig islandshäst och vill köra in honom. Hur börjar...
2
Svar
29
· Visningar
8 521
Körning Vart hittar jag bruna(ofärgade) lädertömmar? I bra kvalitet som inte kostar en förmögenhet.
Svar
9
· Visningar
1 653
Senast: aldente
·
B
Körning Såg att någon hade lagt in en länk på en anons på en rockard, och eftersom jag letar med ljus och lykta efter en till mig och min lilla...
Svar
5
· Visningar
732
Senast: Bjäbban
·
F
Körning Var hittar jag den billigaste Ideal harness i storlek minishetland? Även utländska återförsäljare av intresse.
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Fjunet
·
B
Körning Har nyss köpt en liten Skånevagn och vill göra om den för parkörning. Skulle vara tacksam för info och bilder på hur ni tycker att en...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka