Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker dock bara ha inne hästarna 9 timmar eller mindre.
WORD!!!!!!!!!!
LIA
Anledningen till att JAG tycker dom står bättre i box är för att JAG tycker det ser ut som om dom trivs bättre då, dom blir mer harmoniska och det blir lugnare i stallet. Vad DOM tycker vet jag inte då jag hittills aldrig träffat en häst som har kunnat berätta det för mig...
Men det är ju som allt annat olika från individ till individ.
Nä, precis. Och så är de vana med spiltväggen som tar emot... jo, det är mest "hästgubbar" som rekommenderar spilta till körhästar och de är ju i minskande, både gubbarna och spiltorna...
jag lyssnar väldigt gärna på vad de har att berätta, de är en guldgruva till kunskap!
"Lyllos" dig som har en sån farfar!!!
Vill börja med att jag aldrig har kört en häst i mitt liv, så jag kan ingenting om det här
Men min granne håller på med brukshästar och kör i skogen och så....nu till saken. Blir en häst lättare att köra in och potentiellt bättre om den står i spilta? Motiveringen skulle vara att den på så sätt lär sig att hålla en större uppmärksamhet bakåt istället för att vända sig som den gör i en box?! Jag kan i och för sig tycka att det låter rimligt men vill gärna höra om fler resonerar så.