När ni kör

Sv: När ni kör

Han är en hon som heter Barbro, för det första och det är väl fel person att försvara i detta sammanhanget.
tack o adjö??

Åke, mitt namn är snigelfarmor eller jenny, inte snigel. Smeknamn är förbehållet vänner, och oförfalskade människor.
Dina inlägg här borde kräva en varning som du håller på. Hackar på raser, på tävlande ekipage, på landslagsmedlemmar, på vanliga hederliga kuskar som i allra högsta grad vet vad de sysslar med, kanske mer än dig då du är så trångsynt.

Det är ingen idé att tjafsa emot, hon hittar bara nåt annat helt ovidkommande att tjafsa om, det är bara att skratta och låta det rinna av :)

Måste bara fråga. Jenny med stort eller litet J? Namn stavas med stor bakostav i början... Tänkte om du inte visste det bara. Se det som en vänligt menad tanke.

Han är en hon som heter Barbro, för det första och det är väl fel person att försvara i detta sammanhanget.
tack o adjö??

Åke, mitt namn är snigelfarmor eller jenny, inte snigel. Smeknamn är förbehållet vänner, och oförfalskade människor.
Dina inlägg här borde kräva en varning som du håller på. Hackar på raser, på tävlande ekipage, på landslagsmedlemmar, på vanliga hederliga kuskar som i allra högsta grad vet vad de sysslar med, kanske mer än dig då du är så trångsynt.

Host host, harkel, harkel. Inlägg 7. Resten visar bara hur illa omtyckt du är....
Vem är det som skall ha varning? Vem är det som hackar? :angel: :angel:

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=706524

Nu börjar jag fundera på vad denna tråd handlar om egentligen. Diskussionerna just nu ligger väldigt långt ifrån det som trådskaparen funderade över tycker jag.
Konstigt, kan ni inte pyssla med era privata påhopp via pm eller privata mail?

Ja, sen juli 2005. Vad ljus Fabbe har blivit.

Så långt kollade jag inte ens, bara en tanke som slog mej. Men man kan ju skaffa en i förebyggande syfte:idea:

Vadå vad ljus han har blivit, vart fick du den tanken ifrån?
Men visst har han det, han ändrar färg lite då o då beroende på årstiden och om han är klippt eller ej.

När man kollar på din avatar så ser han så ljus ut mot vad han brukar vara.

Jo han är rätt långhårig nu(det klippta har växt ut) och då blir han ljusare, fast han är nog ljusare det här året än året innan. Och synd är ju det, jag vill att han ska vara kolsvart.

Vi skrittar och travar. Jag kör bara min egna rider inte på han, han är lite för liten för de :smirk: Kör mest i skogen och det har hänt någon gång att vi kör i paddocken runt koner och så.

Jag kör i alla gångarter när det går, min lilla häst är uppfödd till travare och har lite svårt att fatta att han ska galoppera med en rockard efter sig. När man tolkar efter går det dock super, bara att skratta bakom, eller raca så sätter han fart. (tävlingsinstingt)
jag kör han, är ute och går/joggar med honom.
Är förövrigt en shettis och jag är 171cm lång ;P så rida är lite uteslutet.=P

Asså, varför lägger du inte ut en bild på det då?

Detta är från när JAG tränade Mimer igår (som inte är min häst för att slippa missförstånd):

Jag har haft EGEN häst sen jag var 5 år och har haft min beskärda del på kuskbocken bakom MINA EGNA hästar, för tillfället äger jag dock ingen egen (av personliga själ som du inte har med att göra), utan tränar och tävlar ihop med en annan tjej, men vissa av hennes hästar har jag gjort "allt" jobb med (inte Mimer) och då skriver jag "min" häst, stör detta dig eller någon annan så är det erat problem.

Du får f*n ta o ge dig snart, dina patetiska påhopp och försök att att irritera mig fungerar inte. Du får gärna kalla mig omogen, oseriös, knepig, en skam för landslaget och jag vet inte allt, för att om det är moget, seriöst och normlat att vara som dig, ja då är jag gärna motsatsen! :p

Ska du fortsätta att förstöra trådar med ditt tjafs kan du väl starta en egen bara för det ändamålet? Jag tänker inte kapa ytterligare en tråd så detta är det enda svar då får, vill du veta mer får du skicka ett PM.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 302
Senast: Svartkatt
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 561
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Anna-Bella
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka