Sv: När ni kör
jaha, tack! Och jag håller med anna carin med!
jaha, tack! Och jag håller med anna carin med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
galopp i vagn är skönaste gångaretn, men för det krävs en riktig sele med högt skakelfäste, svängel o baksele.
Har man inte det utan kör med den gamla "klassikern" skitsele och hemmabyggd ofjädrad baktung rockard, rekommenderar jag bara skritt.
nikki och fabian
vilken härlig film.....
kunde väl aldrig gissa att att han var så busig
han ser så lugn och snäll ut när jag brukar möta er med vagnen.
jag tycker att du har en fin häst .
ja, då får man ju börja om. Eller börja med trav.
se denna tråden tex: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=718823
Kanske vi med skulle börja rekommendera plågsamma crescendobett, entömsbett , pessoabett eller kulbett till hästar som inte är utbildade tillräckligt för att köras? Saxbett anyone?
vi känner inte varann,men du kör häst i gryt och jag kör post i gul postbil i gryt......du har säkert sett mej....
fast nu har jag inte sett er på ett tag.har du flyttat?
själv bor jag utanför tungelsta och har 2 st kallblod som jag kör och rider.
Ja hästarna satts i vagnen i stallet och släpptes loss och sen va de trav iväg.. Inte min ide om bra hästhållning direkt...
Vad kul att postbilen kommer in här o känner igen folk. Idag råkade jag på en granne lite längre bort som först frågade om det var pontus jag var ute o red på, Hur vet han vad han heter? och sen framförde han att hans äldsta dotter var en duktig ryttarinna men att hon alltid velat tävla körning, och inte hade någon som kunde lära henne. Gissa vem som bokade in ett studiebesök då Så kul med folk man inte känner som liksom känner till en ändå! Eller åtminstone hästen..