Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Körning med VKS, vilka ska dit?:bump:
Svar
8
· Visningar
949
Senast: Sellan
·
Körning Måste bara berätta att jag fick en aha-upplevelse idag när jag tolkade. När jag höll linan bakom hästen kände jag verkligen att han...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Nora
·
T
Körning Tror ni att man får tävla åsnor i körning ?
2
Svar
21
· Visningar
2 310
Senast: Farao
·
S
Körning Det her må da være en fin ekstrajobb i snøværet..? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/24/493132.html
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Madelene
·
O
Körning Min häst är inkörd som 3:åring och har gått någon form av bruksprov i Estland. Men sedan jag köpte henne som 4:åring är hon bara körd...
Svar
9
· Visningar
1 680
Senast: Trygg
·
G
Körning Jag ska praoa hos axel olin, ska åka dit på måndag och kolla läget och så vidare. Har alltid viljat prova på köring ser så kul ut, nån...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: Finke
·
T
Körning Hej. Jag skulle gärna vilja prova på körning med min ponny. Skulle jätte gärna vilja ha lite tips om vart jag kan få tag på...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: saila
·
Körning Nu är lilla ponny här och han var så söt! Gillade stammen så mycket på honom så jag satte honom osedd på lastbilen och han var ingen...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 952
Senast: Leo_felicia
·
Körning är ju något som är väldigt...nej förresten VÄLDIGT viktigt hos körhästen. Det vore roligt och lärorikt om ni på körforumet kunde dela...
2
Svar
25
· Visningar
3 026
Körning Har nu rengjort min maratonsele och tänker hänga undan den ett tag. Det hade ju varit toppen med en selväska att stoppa den i. Ser att...
Svar
2
· Visningar
1 268
Senast: AKB
·
R
Körning Hej Jag tror jag tänkt lite för mycket så nu vet jag varken ut eller in. Har läst nyheterna i TR och fastnat på det här med...
Svar
12
· Visningar
1 293
Senast: Gatsby
·
J
Körning Hejsan, Måste bara först säga att jag tänker INTE tävla med ett sådan enkel brösta, men jag har en fråga om det. Får man tävla med...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 553
Senast: moonlightgarden
·
J
Körning jag slogs av att det var väldigt längesedan jag tömkörde och blev lite sugen när jag satt och läste alla inlägg. men har inte direkt...
2
Svar
28
· Visningar
2 673
Senast: Lavinia
·
A
Körning Hade beställt en pfiff standard men leveranstiden är så lång. Det var tydligen slut i pfiffs lager också i "min" strl.:smirk: Så nu har...
2
Svar
20
· Visningar
1 835
Senast: Aggepagge
·
Körning Vad är det eg för skillnad mellan dem två begreppen? Kört lite prec på skolan när jag gick där dock. Körde nån bana mellan koner...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: a_c72
·
Körning Nu har jag varit på min körkurs och har lite frågor som jag funderat på. Fråga ett: Körläraren sa att jag helst skulle ha en loksele...
2
Svar
29
· Visningar
2 631
Senast: annkristina
·
E
Körning Lägger min fråga här istället för under hästhantering, eftersom mitt primära mål är att köra in min häst. Har nyligen köpt en 04 som...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: Amk
·
Körning Vilket är det mildaste bettet man kan ha till körning? Och vad hittar man det? (till shettis) /Anna
2 3
Svar
49
· Visningar
3 896
Senast: AKB
·
Körning Då jag varit och tittat på körtävlingar har jag sett att det sprayas med någon färg för att lätt kunna ändra avståndet för olika...
Svar
9
· Visningar
1 326
Senast: Dorinda
·
F
Körning Hej jag har ett fjording sto som älskar att bli körd men för ett år sedan blev hon halt så hon fick stå i ½ år och hon blev sedan bra ...
Svar
15
· Visningar
1 294
Senast: a_c72
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025