Nya körponnyn här!

Sv: Nya körponnyn här!

När skall du köra in henne då? Hon är ju snart 3 ju.

När hon är mogen för det. Hon blev misshandlad som föl, och var förutom det ohanterad när hon kom till oss. Idag är hon en helt annan häst, men jag vill inte stressa på utan tar det lugnt så att inget går snett.

Mamman heter Bell Ici, morfar är Molstabergs Molnet och farfar är Twyford Jehu.

Så hade min welsh sektion b med..som små utväxter bara. jättesöta! araber har ju med små öron, men travarna har ju bautaöron!

puttar upp en liten tråd här, kände igen din ena ponny, är det Leonardo?? :)

Hej! jag rider leonardo jätte mycket nu för tiden:) Han är den raraste i hela världen!!!:love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 350
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Dålig rubrik, men jag behöver lite input just nu då jag känner mig helt förvirrad.. Lite bakgrundshistorik: Jag hade en lovande...
Svar
9
· Visningar
1 858
Senast: Buck
·
Hästmänniskan För ungefär 1 1/2 år sedan började planerna om att jag och min syster skulle renovera barndomsstallet hos grannen och ställa dit vår...
Svar
14
· Visningar
3 290
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Städprodukter
  • Ryggont

Hund, Katt, Andra Djur