Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu är Nussikans obetänkta inlägg bortplockade så ingen fara på torpet!
Snigelfarmor håller sig i skinnet med så blir här lungt och trevligt!
Nu sjunger vi "We shall over come" allihopa!
jag gillar verkligen inte att någon jag inte känner, skriver mig på näsan om vad jag ska göra.[/QUOTE]
Men det är ju precis det som DU/vissa av er gör!:smirk:
Med bonnläpp/ardenner antar jag att du syftar på Åke?
Hon försvarar kanske den gren hon är inom, brukskörningen och ger tips om den..är inte det bra??
Försvarar travet?
Visa mig ett inlägg där jag börjar att skriva om travet!?
Däremot så är jag trött, så fruktansvärt trött på att några av er använder travet och dess utrustningsdetaljer som skräckpropaganda!
Kommer någon in här och frågar..som i denna tråden tex..som har ett varmblod och travutrustning..så börjar alla okunniga och fördömande påhopp!
Likadant om någon har utrustning som inte duger i era ögon!
Att ni ger tips och information är väl jättebra!
Det ska ni ha för.
Men det kan väl stanna vid det också!?
Ni behöver inte gång efter annan, i tråd efter tråd, ondgöra er om en hästgren på det viset?
Tänk till lite, vill ni verkligen vara klubben för inbördes beundran som sitter här som allsmäktiga insnöade papegojor och upprepar era mantran i tråd..efter tråd..efter tråd..efter tråd..
Så länge jag kommer läsa inlägg om hur elaka folk är mot sina hästar och hur okunniga alla andra är som inte går i era fotspår så ja, då kommer jag vara en motpart som vill påvisa att det finns MÄNGDER med BRA sätt att köra häst på!
ALLA ska vara välkomna här inne på körning!
Vilka bestämmer inte ni!
jag gillar verkligen inte att någon jag inte känner, skriver mig på näsan om vad jag ska göra. Håll i ditt eget skinn så blir det lugnt?
Undrar ofta vad ni gör här, förstör, försvarar travet, försvarar kallblod, rackar ner på tävling?
Ser väldigt sällan konstruktiva, informativa inlägg från er, största delen av inläggen läggs på mig med flera. som en sorts motpart eller?
Ta tillvara nussikans kunskaper istället, hon och tre till här inne är faktiskt med i sveriges elit och tampas, ska vi schasa bort dem för att två "bakåtsträvande bondläppar/travtjosan med ardenners som vägrar använda bröstsele" vill det?
Precis, jag förstår inte vad det är att börja gnälla om att jag skrev så, dom flesta vet ju att det förekommer mer förslitningsskador inom travet än "vanlig" körning.
Envisa och tjocka hästar finns det inom alla raser, men det var väl bara ytterligare ett patetiskt försök att irritera mig
Även ditt obetänkta inlägg är borttaget. Är det någon som ska hålla sig i skinnet är det du, hade du inte varit här hade det inlägget inte retat någon (förutom åke då kanske...). Förstår inte heller varför du inte håller dig på travforumet om du bara retar dig på allt som sägs här inne.
Om man bor i centrala GBG så är man knappast en bonnläpp eller? Det kanske var riktat till mig? Hoppas inte...jag gillar verkligen inte att någon jag inte känner, skriver mig på näsan om vad jag ska göra. Håll i ditt eget skinn så blir det lugnt?
Undrar ofta vad ni gör här, förstör, försvarar travet, försvarar kallblod, rackar ner på tävling?
Ser väldigt sällan konstruktiva, informativa inlägg från er, största delen av inläggen läggs på mig med flera. som en sorts motpart eller?
Ta tillvara nussikans kunskaper istället, hon och tre till här inne är faktiskt med i sveriges elit och tampas, ska vi schasa bort dem för att två "bakåtsträvande bondläppar/travtjosan med ardenners som vägrar använda bröstsele" vill det?
Tänk vad mycket roligare det kunde vara om alla kunde dela med sig av sin kunskap utan en massa fördomar och fördömande här inne på körning?
Jag tror att det här forumet skulle tjäna jättemycket på det!
Som det är nu kan inte ens någon lägga in en bild på sin underbara shettis som hon åker pulka efter utan att det kommer en massa pekpinnar.
DÅ blir jag skitledsen för härinne på forumet körning ska vi väl locka folk till att göra det roligaste man kan göra med sin häst;
-Köra!
Du frågade hur jag orkade..
Alla PM jag får gör att jag orkar fortsätta gå emot där andra inte vågar.
men PM från er där ni ska visa mig hur otrevlig jag är och hur jag sabbar trådar och hamnar på ignoreringslistor lyser ännu med sin frånvaro..
Håller ni på så här så är ni en stor skam för Sverige.Då är det väl jag och resten av laget som har samma syn på körning som mig som är dåliga representanter för sporten....
Är det någon som är en dålig representant så är det du, för alla inom travsporten som du så dyrt försvarar.
Varför fortsätter du tjafsa om vi skulle stanna diskusionen där? I mina ögon är du en väldigt okunnig person som bara vill skapa diskusion och du verkar ju tycka detsamma om mig så jag förstår inte varför du över huvud taget engagerar dig i att besvara mina inlägg och starta en diskusion med mig.
Då är det väl jag och resten av laget som har samma syn på körning som mig som är dåliga representanter för sporten....
Är det någon som är en dålig representant så är det du, för alla inom travsporten som du så dyrt försvarar.
I mina ögon är du en väldigt okunnig person som bara vill skapa diskusion och du verkar ju tycka detsamma om mig
Jag är helt övertygad om att du har en stor kunskap att dela med dig
Det är ju bra att sätta punkt för att slippa svara på frågor. Vad seriös och mogen du är.Till både åke och trygg:
Ni får gärna tycka att jag är en dålig representant och en skam för landslaget, det gör inte mig någonting, det är ju trots allt jag som är där och inte ni. Kan vi inte i fortsättningen ignorera varandras inlägg så trådarna slipper bli förstörda med massa tjafs? Jag orkar inte tjafsa emot längre så jag kommer iaf inte bry mig om era inlägg, oavsett vad dom gäller, så jag hoppas att ni kan göra detsamma. En sådan diskusion som alltid uppstår mellan oss ger mig ingenting och jag tror ingen annan är intresserad av att läsa dom heller. Jag skulle kunna skriva i klartext exakt vad jag har för uppfattning om er, men eftersom jag inte tycker om att hoppa på folk på det sättet så låter jag bli, och hoppas ni kan göra detsamma i fortsättningen.
Tack för mig, jag sätter punkt här.