Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning hur vet man vilken storlek man ska ha på ring bossan? Har fått tag på 2 st men jag förstog att de förmodligen skulle vara för små, o...
Svar
5
· Visningar
1 497
Senast: loppo
·
Körning Ungefär hur långa bör draglinorna vara till en d-ponny när man ska släpa nått på backen? Typ åka på ett däck bakom... :angel...
Svar
3
· Visningar
2 291
Senast: nillabjorn
·
P
Körning Jag har tänkt att börja med körning. Men måste man när man tävlar köra både maraton och precitionkörning? eller kan man bara tävla i...
Svar
1
· Visningar
1 146
Senast: Nora
·
J
Körning Vi är på jakt efter en vagn vi kan ta med oss utan att ha två bilar med oss eller byta hästtransport. Är det någon som vet var man...
Svar
5
· Visningar
1 619
Senast: JennyK
·
G
Körning Tråden kanske ligger fel, men here goes! Finns det någon här som vet hur och var man utbildar sig till domare i t.ex. dressyrkörning...
Svar
8
· Visningar
1 108
·
E
Körning Vad har du/ni för planer för 2007? *Ska ni ut o träna/tävla? * Skogsmulla? * Komma förbi den "läskiga" busken? You namit.... //MW
2
Svar
22
· Visningar
2 031
Senast: Skulla
·
F
Körning satt å såg på troja igår på tv. tänkte inte så mycket på vagnarna förens jag titta lite närmare. dom hade inga skaklar å inga bossor...
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: MittNyaJag
·
Körning jag är ofta inne på hestenettet.dk o kollar vad danskarna har för sig. Hittade den här sidan! http://www.carriagesofeurope.com/
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Egonson
·
J
Körning Har fått tag på en lätt storhäst-rockard som jag tänkte göra om, till min shetlandsponny (modell större). Måste "bara" fixa till den en...
Svar
16
· Visningar
2 424
Senast: tirnanog
·
W
Körning Jag fick denna i julklapp den är byggd helt på en sulky stomme och är väldigt lätt, Jag har en enkel bröstsele nu och min undran är...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: welsh-tjejen
·
E
Körning Jag håller på att prova ut sele till min häst en tinker född 02. Han är på gränsen mellan cob och full. Full sitter bra på alla ställen...
Svar
10
· Visningar
1 083
·
D
Körning Var just in på http://www.zilcoeurope.com för att titta på deras selar. Då fick jag syn på Empathy Collar selen som jag aldrig sett...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: diny
·
Körning Tanten har börjat längta efter att köra... och börjat kasta lystna blickar mot 15-åriga islandsvalacken... :o Han är tömkörd förut, och...
2
Svar
26
· Visningar
2 885
J
Körning Jag har en super fin c ponny som jag skall sälja eller byta. Anledningen är att jag vill hålla på med dressyr och han blir då för...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Elon
·
Körning Upptäckte i dag att när vagnen är fastsatt och det guppar lite när man kör är mellanrummet mellan manken och däckeln för litet. Skulle...
Svar
7
· Visningar
1 134
Senast: Ester
·
Körning Har suttit och glott lite i några bildtrådar här på Körning och jag måste bara säga att Gaaaaahh vad körsugen man blir! Men VARFÖR ska...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: a_c72
·
Körning Har en släde som vi tänkte renovera och köra med, när snön kommer, OM den kommer. Hur ska släden dras? Skaklar? svängel och draglinor...
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: tirnanog
·
Körning Skratta gärna åt min okunskap (men inte så högt, va? ;) ) Jag planerar att motionsköra mina hästar då och då. Har en rockard på...
2
Svar
39
· Visningar
3 132
Senast: Fia-Lina
·
E
Körning Ja, så är det. Har haft min häst ett år nu och rider henne en del. Hon är runt 18 år och har väl mött sin del av motgångar och...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: Elemmírë
·
J
Körning Sökte häromdagen här på körforumet efter "överlinje" och finner bara mina egna (utmärkta;) ) inlägg där jag tjatar om att jag använder...
Svar
3
· Visningar
928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Unghästfasoner?

Omröstningar