Planer för 2007

Sv: Planer för 2007

Ska vi lyckas måste vi satsa på trädtopparna
så kommer vi över staketet.
det sa en vis kvinna i mental träning
annnars blir vi tvungna att åla under staketet.
ut och tävla med siktet inställt på att ha roligt
Och träffa andra som är lika darriga i benen
lycka till nu ger vi vårt bästa.

Mina planer för shettisarna är att delta i Åstorps träningstävlingar i precision, för det är så himla trevligt där!
- Min 6-åring ska få tävla Lätt klass, så vi kommer också till Åstorp i april! Det stora målet för honom är att bli bättre i maratonmomentet så jag MÅSTE komma iväg och träna detta med honom.
- Min 10-åring som jag haft sedan i somras ska få tävla "serien" i sommar. Hon behöver komma ut och få rutin utan några större krav. Det som måste förbättras med henne är arbetsformen, så det ska vi jobba på.

En annan viktig milstolpe är att sätta ihop ovanstående och kunna köra dem i par hemma i skogen. Det kommer att spara en massa tid att kunna konditionsträna dem samtidigt, för jag har ju mitt 4-åriga halvblod också. För honom är årets mål kvalitetsbedömningen och han får nog gå någon dressyrklass och någon 90-hoppning under senvåren eller försommaren som förberedelse.

Ja planerna just nu med mina två shettisar är att träna och träna.

Sen är det lagseien som gäller och några andra tävlingar. :bump:

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
512
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 533
Senast: Mia_R
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 556
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?