flyttade trådar..??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: flyttade trådar..??

men är det inte skillnad.. om våra utrustningstrådar skulle ligga på utrustning skulle ju i princip bara utrustning vara aktivt..

kanske blir det å andra sidan en nystart, kanske blir fler KÖRfrågor här, om HUR man utvecklar körningen och så vidare. dressyren, maratonen o precisionen skulle jag gä'rna se fler trådar om. Istället för alla bakselefrågor eller folk som vill hitta en bra ursäkt till sin skitsele :) hihi* nu är det ju majoriteten sådana frågor, kanske är det de viktigaste?

Just precis... Det är faktist många som lämnat körningen den sista tiden...

Knapplån

Tror inte at vi kommer längre i diskussionen, och den handlar ju ine direk om at tävla körning så jag stänger tråden nu.

Jag hoppas att ni ger nyordningen lite tid så att vi får se om det fungerar.

MVH
Tulip, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 574
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10