Maraton...?

Sv: Maraton...?

Det är tyngre och kanske låter lite mer, men en körhäst bryr sig inte så mycket ju.:love: Vill man visa hästen kan man dra den bredvid/bakom några steg först.

Jag tävlar körning och en vagn som låter mycket är fruktansvärt irriterande då hästen måste lyssna 100% på din röst, skramlar det för mycket har hästen svårt att höra, plus att det blir jobbigt i längden att ha massa ojlud runt sig när man ska försöka koncentrera sig, köp en som INTE låter för mycket! :)

Sv: Maraton...?

Jag tävlar körning och en vagn som låter mycket är fruktansvärt irriterande då hästen måste lyssna 100% på din röst, skramlar det för mycket har hästen svårt att höra, plus att det blir jobbigt i längden att ha massa ojlud runt sig när man ska försöka koncentrera sig, köp en som INTE låter för mycket! :)

Hej! Ja det låter ju inte så roligt om man har en som hela tiden stör ens koncentration...! När man är ute och kör vill man ju att det ska vara tyst och stilla runt omkring sig, så man kan njuta lite av turen;) Sen finns det ju lägen iof sig där man vill ha lite action och fart och man kanske inte bryr sig så mkt om oljudet! Bra om man kan ha en häst som klarar både och, men som du säger så är det ju skönt för ens egen skulle att ha en som går tyst!
Ska tänka på det när jag köper!! Tack:bow:

MVH Marichje

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 827
Senast: LiviaFilippa
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 703
Senast: Brandgul
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 790

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat