Börja tävla i körning

Sv: Börja tävla i körning

nä driveouts rockard har jag inte sett.. eller kan ha sett på bild.. visst påminner den lite om min?

jag är riktigt nöjd med min vagn! den är skön att sitta i, lätt att anpassa efter olika hästar (teleskopsskaklar o flyttbart säte), tyst, stötdämpare finns. sätet går ta bort, så man rymmer vagnen på högkant i transporten i en "spilta" så man kan ha både häst o vagn med sig :) det måste vara nästan den bästa egenskapen!

jag har fått en gigg nu, som man kan packa ner oxå, klart, lite bökigt är det men det går! Den är liiite större än din :)

Vore kul att se en bild! En gigg står på min önskelista...

Jag har en brun sele, tycker det är jättesnyggt. Använde brunt till fuxen förut och har brunt till svartbruna nu, stallkompisen har brun sele till sin isabell också. Annars är jag en svartmanisk människa när det gäller sadlar och träns. Men inte är det väl så att det är negativt ur tävlingssynpunkt att ha brun utrustning? :crazy: Jag som nästan trodde att det var tvärtom. Jag planerar dessutom att en tid framöver kunna använda selen även i maraton, ev byta ut bröstan mot ett maratonkoller då.

brunt är fint, finare än svart eller svart/brun

Fick låna en tärnsjösele till nordisen, brun, men den smälte liksom in i hans nordisljusbruna färg så det blir idealselen hädanefter med.Brunt ska ju synas!

Använder också Ideal! Gillar skarpt den bruna färgen, trots att den faktiskt har ändrats lite "genom tiderna". Stallkompisen köpte kanske nå´t år tidigare och har en annan brun på sin än vad mina har som är köpta i år. Annars är ju en Tärnsjö aldrig fel! ;)

ps. Vi var mycket positivt överraskade och glada över hur trevligt folk det var i Åstorp, bara glada miner och välkomnande ord - jätteroligt.

Lite ot! Passar på att göra lite reklam!!! :p

Åstorp är en jättebra klubb för körfolket! Trevliga människor, massor med VÄLDIGT kunnigt folk och de försöker ordna så mycke tränings-/träningstävlings-möjligheter det bara går! Kanonbra! :D

Nu har jag ju iofs inte 5 mil till anläggningen utan behöver bara gå kanske 50 meter innan jag är på anläggningens marker:angel:, men jag skulle nog faktiskt satt mig att köra några mil för att komma dit även om jag skulle bo en bit bort!

Bra och stooor körbana utomhus, kanonfina hinder så man kan öva när man känner för det, gott om skog som man kan skritta av i eller varför inte ta en rejäl konditionsrunda i backarna! Ja listan kan göras lång...

Slår ett slag för Åstorp i dina ev. kommande klubbval! :bump: :D

:bow: Tackar man för och jag håller med, det är värt att köra några mil när klubben har en riktigt bra anläggning och när man känner sig välkommen:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka