Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Körning Min dotter vill börja med körningen men jag vet absolut ingenting om körning ridningen är min grej. Jag har ringt efter lite och vi ska...
Svar
11
· Visningar
1 248
Senast: nillabjorn
·
A
Körning Nu kommer det en lång tråd som jag hoppats att åtminstone nån orkar plöja igenom och kanske också ge ett gott råd. Till saken är att...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Vimsan
·
W
Körning Tänkt lämna iväg min tinker på inkörning men undrar vad A-B-C står för.
Svar
13
· Visningar
1 294
Senast: åke
·
L
Körning Mitt shetlandssto drar väldigt mycket!! och gapar när man håller emot! hon är väldigt stark och pigg! börjar bli lite jobbigt i...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: linneaforss
·
Körning Snart dags för pulkaåkning igen :D Är på jakt efter en bredbrösta så att hästen kan dra i den istället för i själva däckeln som nu (har...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: _L_
·
R
Körning Hur gamla var ni när ni började köra? Jag är tolv år,och tycker att körning ser riktigt kul ut..!:bump:
Svar
13
· Visningar
1 058
Senast: åke
·
Körning Hej alla! Nu har jag bestämt mej för att köpa en sele, tänkte mej en bröstvariant, men jag vet inte vad jag ska leta efter. Jag har...
Svar
8
· Visningar
1 026
Senast: Lavinia
·
S
Körning Hej Är det någon som kan ge tips på roliga maratonhinder, matrialval, storlekar, stenar, stolpar, mmmm?
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Ireland
·
Körning Hur fungerar det egentligen? Med rockarden så ska ju vagnen dras fram med draglinorna, och skaklarna ska göra så att det svänger...
Svar
13
· Visningar
4 430
Senast: Pinge
·
E
Körning Har aldrig använt loksele utan bara vanlig bröstsele men tänkte påbörja inkörning av min unghäst och där säger dom att loksele är bäst...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: Asfolath
·
Körning Hej Har ni skyltar (reflex) när ni är ute och kör i mörker, skymning. Och är det någon som vet var man kan köpa det? Har sett det i...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Corminta
·
Körning Vad tycker ni, är det bäst att köra med bröst- el loksele? Hästen kommer att köras ca en gång i veckan (rids annars) med rockard.
Svar
18
· Visningar
2 375
·
Körning Nu börjar det närma sig, valet av körklubb. Jag bor ju på ekerö, så hur jag än gör, om jag inte startar en egen förståss, blir det...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Trygg
·
E
Körning Tyckte att den första tråden börjar bli lite stor att kolla igenom... så startar en till; Nummer 2! Så kom igen att ladda upp lite...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 129
Senast: Primadonnan
·
Körning Anta att jag skulle köpa en welsh mountain på ca 1.20. (Så att barnen har en liten ridponny också) Jag vet att jag har Nordhallands...
Svar
15
· Visningar
1 429
Senast: Abova
·
S
Körning Jag skulle köra in min shettis men 2 ggr har han rusat iväg med vagnen. Den sista var i sommras för jag har inte vågat gå på han igen...
Svar
6
· Visningar
845
·
Körning Hur lång tid tog det för er att köra in era hästar? Jag har lämnat ut min häst på foder till en tjej som ska köra in honom. Han har...
Svar
6
· Visningar
1 984
·
Körning Jag har en nordisdam på 9 år som jag jättegärna vill köra in (Igen?). Hade tänkt köra rissla bl.a. Hon har varit inkörd (påstår förra...
Svar
2
· Visningar
3 457
Senast: Grålly
·
Körning Om man som jag, satasar på att köra brölopp o liknande, alltså dra lite tyngre med andra ord. Vad ska jag satsa på för sele, nu tänker...
Svar
3
· Visningar
1 287
Senast: EmblaAsk
·
Körning Frågar vidare nu när jag är på gång. Fick höra att man helst inte ska använda tvådelade bett när man kör för att vinkeln blir fel...
Svar
12
· Visningar
1 271
Senast: Aggepagge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix