Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag är helt borta inom alla selar. :angel: Vad är det för skillnad mellan Lokesele och Bröstsele?
2
Svar
20
· Visningar
1 892
Senast: Lavinia
·
Körning Då förra tråden försvann så får vi starta en ny. Under våren/sommaren så har jag haft 2 projekt att köra in. 8 årig welshhingst samt 2...
2
Svar
28
· Visningar
2 288
T
Körning ...jag har nu gett upp det här med enaxlad parkörning när jag helt enkelt själv fick erfara hur vingligt, instabilt och farligt det...
Svar
15
· Visningar
1 249
Senast: Pyttis
·
Körning tulipan på bemärkelsedan..jag har den äran, jag har den äran att gratulera! Pufffan 91 år idag!
Svar
10
· Visningar
1 129
Senast: _L_
·
K
Körning Ni som kör era araber, kan ni inte berätta om dem och gärna lägga in bilder? Ofta har jag känt mig lite ensam om att köra arab och det...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: åke
·
L
Körning hur får ni med er den när ni åker och tränar och tävlar? det måste ju finnas något smidigt sätt att få med sig den i transporten...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: linneaforss
·
S
Körning Funderar på att tömköra Cider senare i vinter eller något, för att sedan låta honom dra något däck eller liknande efter sig.. för att...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: SaraM
·
F
Körning Skickade iväg ett mail till en vagntillverkare och fick ett himla roligt svar. "Sådana grejor kanske nån duktig pappa kan ordna?"...
Svar
8
· Visningar
1 059
·
Körning En person köpte för 1 1/2 år sedan en kallblodstravare som tidigare gått på trav. Den ska också gått flera år som körhäst i skogen och...
Svar
3
· Visningar
1 067
Senast: Corminta
·
Körning Jag tillhör hästplågarna som ännu ej skaffat en baksele :devil: men nu tänkte jag göra det. Har loksele och rockard. Vilken typ av...
Svar
8
· Visningar
1 270
Körning ja, ni vet globus rockarden. Såg på zolit**s att den kommit med kraftigare däck, men för hutlösa 3600! De säljer även selar, av...
Svar
9
· Visningar
1 300
Senast: kol
·
B
Körning Hej! Jag brukar vara in här ibland och läsa, har väl skrivit något nån gång oxå tror jag. Har en lite shettishingst, sötast och snällast...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: BamsePlutt
·
Körning Är det en dum ide att ens fundera på att försöka sig på att köra in sitt ganska så känsliga fullblod på 10 år? Förutsatt att man hittar...
Svar
4
· Visningar
915
M
Körning Har köpt en fjording som enligt säljare ska vara körd fram till för några år sedan, jag har sett bilder på det så det tror jag att han...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: minternet
·
Körning Blir lite nyfiken på hur mycket publik det brukar vara på dom olika tävlingarna? Vilken gren är den populäraste åskådarmässigt sett...
Svar
14
· Visningar
1 286
Körning Vet inte om detta hamnar rätt nu...men nån kanske kan hjälpa mig rätt annars? Jag tokgillar att tömköra och har deltagit på några...
Svar
8
· Visningar
853
Senast: diny
·
Körning Jag är ny på att köra hästar, har mest buskört ponny innan. Ingen vidare precision då alltså:angel: Nu har jag en häst som inte vill...
2
Svar
27
· Visningar
2 107
Z
Körning Håller på att bli tokig (Oki man kan inte bli något man redan är..). Vart ska man beställa en schysst vagn. Säg inte roslagsvagnen. Vill...
Svar
13
· Visningar
1 314
Senast: Znozan
·
Körning Behöver nytt bett (Postkandar helst) till moses då han har växt ur det han har. Nån som vet var man kan hitta raka stångbett i srt...
Svar
10
· Visningar
1 095
·
Körning hej alla körmänniskor! Jag har börjat köra in min arab efter enligt tänkande, men skulle gärna ha förslag på om det finns något mer jag...
Svar
8
· Visningar
1 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar