Sv: Köra själv?
Gevärskulor?? Har det blivit skottpengar på dig nu?
Det är ju en sabla tur att man kör med rekade skacklar så man slipper sela av en SKADAD OCH LIGGANDES HÄST.
Ja, du är bra rolig ibland du snigelfarmor. Kan nog inte komma på NÅGON som proppagerar så som du att man SKA ha sällskap då man kör.......
Jag känner mig aldrig osäker när jag kör själv, vilket är nästan alltid. Jag har varit med om så mycket att jag hanterar de situationer som uppstår bra och säkert. Det kanske inte alla är kapabla att göra den dagen det viner förbi en gevärskula eller rusar fram en stor älg?
och vill även säga att jag är sååå glad att jag inte hade någon med mig när min vagn välte i galopp och jag kastades av. Å andra sidan, skadade jag mig så att jag på 1 ben fick hoppa runt den liggande skadade hästen o sela av, det hade klart varit skönt med en oskadad medhjälpare.
Nyinkörda hästar, eller osäkra hästar tycker jag man bör vara två på, om man ens ska köra osäkra hästar..
Gevärskulor?? Har det blivit skottpengar på dig nu?
Det är ju en sabla tur att man kör med rekade skacklar så man slipper sela av en SKADAD OCH LIGGANDES HÄST.
Ja, du är bra rolig ibland du snigelfarmor. Kan nog inte komma på NÅGON som proppagerar så som du att man SKA ha sällskap då man kör.......