Inkörningspepp

Sv: Inkörningspepp

Här kommer lite bilder från inkörningskurs I och II
körkurs1.jpg

körkurs2.jpg

körkurs3.jpg

körkurs4.jpg

fiona6.jpg

Haha vi ser dig allt, först bakifrån på bild nr 4 brevid den feta ponnyn och sedan benen på dig brevid den andra feta ungponnyn på bild 5. har en väldigt bra bild på dig och den vite:p ska jag sätta in den:devil:

Jo.. d e klart, men jag är fortfarande ganska anonym.

Du får sätta in bild på mej om du vill bara jag får bild på min så blir jag glad.

/ Lavinia, som haft lite körpaus i väntan på vet.

Fina bilder! Jag vill också köra ute!
Här är några skruttiga ridhusbilder på min lilla plutta Carisma.
Hon går som en klocka framför plankan nu, vi har hållt vagnen efter henne ca 4 gånger, men hon blir lite nervös då man sätter sig i den, så vi tar det lugnt! Hon är ju bara två år :)
Carry-1.jpg

Carry-3.jpg

Carry-2.jpg

Väääldigt dålig kamera :o :angel: :D

Håller på att skola om min ridhäst. Hon är mycket tömkörd och har nu dragit slanor (som vi ska sätta ihop till en släpa imorgon). Går jättebra hon drar fint med öronen framåt. Verkar gilla det mycket mer än att vara ridhäst.

Har ingen bra sele så längre kommer jag inte innan den anlänt (precis beställt en!).

Om vi kommer så långt som i vagn får vi se, jag har hjälp av erfaren inkörare som kör in ett par hästar om året så det kanske går! Tycker dock själv det är lite läskigt att köra, förmodligen pga ovana. Har bara kört 3-4 ggr själv (ägde en inkörd häst förut men hade varken egen sele eller vagn så det blev inte mer än så). Men vi har en inkörd ponny i stallet, jag får väl fråga om jag får öva mig på den.

Kan ni inte PM:a mig om tips på kurser? Bor i Dalarna men kan tänka mig åka 10-20 mil om det är en flerdagars kurs.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka