Nu har vi kört våran första precisionskörning!

Sv: Nu har vi kört våran första precisionskörning!

Inga bilder på Felicia här tyvärr, inte denna ggn! Får bättra mig till nästa... :p

Ska kolla om hon hade provat den på shettis å hur det gick, kommer inte ihåg... Om Qvip ser detta kan hon ju kanske svara själv el om zorpen har bättre minne än mig å vet om den passade el ej... Hur hög är Felicia? Vet inte vad hon vill ha för den men den är ju bara anv en ggn å den kostar väl närmare 4500 kr(??) i inköp så jag tror inte att hon vill skänka bort den... Ska kolla om jag har några bilder på den...

Filmen blev så där, är fortfarande kvar i kameran, har inte sett den på "stor" skärm ännu, bara i kameran...

//M

Okej! Felicia är 99 cm :rofl: Men som sagt grov... Bakselen måste vara ganska så stor då hon är en dam med rejäl stuss :banana: :rofl:
Lika dant så har hon ju mycket grovt bogparti.
okej :) om du vet hur man gör så kan du ju försöka fixa att lägga upp filmen så man kan få se den här! :)

Då provar jag att lägga upp två bilder. Här har vi shetlandsponnyn Magnet.

2.jpg

1.jpg

Sötnöt! :D

Inga bilder på Felicia här tyvärr, inte denna ggn! Får bättra mig till nästa... :p

Ska kolla om hon hade provat den på shettis å hur det gick, kommer inte ihåg... Om Qvip ser detta kan hon ju kanske svara själv el om zorpen har bättre minne än mig å vet om den passade el ej... Hur hög är Felicia? Vet inte vad hon vill ha för den men den är ju bara anv en ggn å den kostar väl närmare 4500 kr(??) i inköp så jag tror inte att hon vill skänka bort den... Ska kolla om jag har några bilder på den...

Filmen blev så där, är fortfarande kvar i kameran, har inte sett den på "stor" skärm ännu, bara i kameran...

//M
Go morgon!! jag vet inte om den provades på zorro,, minns inte, fast de finns en bild på den på blocket, (giggsele), jag är tyvärr inte så hajj på data så jag vet inte hur man länkar "filen" sorry. nä nu måste jag ut i regnet igen och åka till jobbet. mia

Selen kan tänkas passa mindre standardshettis, då tänkte jag en som ligger lite över minimåttet och är normalbyggd. Annons med fler bilder finns här: http://www.annonsdirekt.se/default.asp?gotourl=/asp/sektioner/default.asp?sekt=8
Det är en jättesnygg brun färg, den är i supergott skick och den är mjuk och fin i lädret. Har verkligen ingen användning för den och ser gärna att den kommer vidare utan att för den sakens skull behöva "ge" bort den för en femhundring.

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: Viva
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Brukar inte skriva här så mycket längre då jag skriver i vanlig dagbok och i kalender vad jag och hästen hittar på men ibland kan det...
Svar
0
· Visningar
655
Senast: Neia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix