Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du för körkunskaper? Läs f ö Pufffans svar.
Får jag be om svar på dom här två frågorna: Vilka ni? På vad sätt skulle mina svar till Pepa varit otrevliga?
Därefter är den här delen av tråden förhoppningsvis avslutad.
Nej, men jag har nosgrimma när jag kör och ingen ska komma och göra hallelulejatecken för att man inte använder det. Nosgrimman hör visst till körning, utan nosgrimma får du inte tävla skolkörning.
Du är ingen nybörjare på DIN häst!
Det räcker långt det!
Här inne på körning kan man tro att det är föreningligt med det som kamikazepiloterna gjorde på Pearl Habor (de offrade sitt liv för den livsfarliga uppgiften) att köra häst!
MEN (där satt den!) jag hörde mig för ang. olycks-statistiken ridning/hästhantering kontra körning.
Hör och häpna! Körolyckorna är få!!
Konstigt med tanke på allt okunnit folk som finns ute i stallarna..
Så fortsätt du att ta det lungt och väx ihop med din häst och kanonfint att du har hjälp att tillgå!
Råden här på Buke är många..ta till dig det som känns bäst för dig och din fina pålle!
Åke..efter tre barn har jag def. en bröstsele inköpt på Lindex när jag hoppar!
att körolyckorna är få har väl med att få kör och väldigt många rider eller jobbar i stall. ? Tror statisktiken skojar med oss, eller så inser de flesta sina begränsningar och kör inte.