Gräsklipparen, bilder

Sv: Gräsklipparen, bilder

men måste man tänka åt er oxå :)

Han drar bättre med bröstselen, lokselar är väl gjorda för rekade skaklar för draglinorna funkar inte lika bra ens om jag hissar upp skaklarna. Sen blev jag inspirerad att testa då Anders E drar gräsklipparen med tunna halvblod och bröstsele, då borde en nordis klara det ännu bättre.

Lokselar:
Lokselen är nåt som man borde ta tag i o förbättra avsevärt helt enkelt. Börja tillverka dem i aluminium, glasfiber och stål istället för skittungt trä för det första, göra dem mer flexibla och sätta upp skaklarna mitt på magen på dem så man slipper slåss om dragringen till alla remmar, och hästen slipper få skaklarna i armbågen o magen när den svänger. Synd man inte är så duktig på lokselar och material att man kunde gjort det själv.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 675
Senast: Badger
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: Lavinia
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024