Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Igår på Vinnare V75 så var det en tittare som skickade in ett sms och undrade om tipsexperten Raffe verkligen tyckte att V75-1 var en...
Svar
15
· Visningar
1 782
Senast: spanarn
·
Trav Ska ni handla? Hur går det till, auktioneras en häst i taget eller är budgivningen öppen på alla hästar samtidigt?
Svar
6
· Visningar
1 674
Trav Kanske nån av er snälla människor på travsidan kan hjälpa mig litegrann. Har en 2årig kallblodsdam som jag håller på att köra in. Har nu...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: trav
·
C
Trav fyfan vad bra han var! riktigt bra kört av bergharn!:banana::banana::banana: han vann sitt försök för er som inte sett det...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 505
Trav vilken häst måste jag säga... men både innan och efter årsdebuten som va i tisdags om någon missat, har det varit mk prat... om...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
12 111
Senast: tinafinis
·
R
  • Låst
Trav Seglade som vanligt in på Buke,och blev hyperglad av att jag faktiskt fått et PM. Men efter jag läste det blev det annourlunda. Jag...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 479
Senast: ameo
·
Trav nån som kan se dessa kanaler på sin tv??? hur bär du dig i så fall åt??? finns de nåt slags paket här i sverige där dessa kanaler...
2
Svar
26
· Visningar
8 377
Senast: trav
·
P
Trav Hej! :banana: Jag bifogar en länk där ni hittar en bild på en sulky. Vad är det pilarna pekar på?? Vad har man dem till? Skulle...
Svar
6
· Visningar
1 472
Senast: Zandrah
·
Trav Hallå alla monté experter! Hur anser ni att den perfekta monté hästen ska se ut? Gärna med bilder som exempel. Min ska ev gå ett...
Svar
5
· Visningar
1 274
Senast: oki
·
Trav Grans Naturbruksskola lördag den 8 september. Då visas ca 15 st stycken ett- och två åriga kallblod upp för exteriörbedömning Någon...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: BlackRose
·
Trav Vad säger ni, ska man eller ska man inte ge betfor till en travhäst som har lätt att få korsförlamning?
2
Svar
31
· Visningar
3 115
Senast: Carolrita
·
Trav Fin den var Björns häst i Dagens Dubbel, som stannar!!! Tur att det inte blev en värre olycka och tur att de flesta hästar verkar ha...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 341
Senast: Sonic76
·
L
Trav Någon som har haft en sådan häst? Vad har det varit för prognos på det? Går det att komma tillbaka som travhäst med en sådan skada? Hur...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Lilla Lina
·
Trav Ja gör ni? Tex om en kusk har kört er häst en gång och tycker ni ska ändra det och det och det, medan ni själva tycker att det funkar...
Svar
3
· Visningar
922
Senast: cämela
·
Trav ...med en häst som bara har skador o problem hela tiden? Blir så ledsen över att han aldrig kan bli bra nog ens för att träna...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 396
Trav Nu när min vagn är skrot och inte går att laga så måste jag köpa en ny, men vet inte riktigt vilken jag vill ha. Har funderat på en...
2
Svar
20
· Visningar
5 596
Senast: juvelen
·
Trav alltså, Blessing går med läderbett både hemma och i löp, men nu börjar "hemmabettet" bli ganska stelt och äckligt. Vad ska jag smörja...
Svar
1
· Visningar
988
Senast: via
·
Trav Travriket Tid: 20:00-21:00 Svensk dokumentärfilm. Alla runt travbanan drömmer om att vinna. Elisabeth hoppas på storvinsten genom...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 660
Senast: FunnyFlyer
·
Trav Hur skulle ni ha gjort? Jag väntar hem ett stoföl och hennes mamma till hösten. (Jo, det är fortfarande sommar!) Nu har jag inget annat...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 852
Senast: martha
·
Trav Igår sattes nytt världsrekord för tvååringar. 1.10,8 lyder det nya rekordet och det var Muscle Mass (e. Muscles Yankee u. Graceful Touch...
2
Svar
27
· Visningar
2 361
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar