Dantoto och rikstoto direkt???

Sv: Dantoto och rikstoto direkt???

Vi har Canal Digital med Guldpaketet, det finns en kanal, rikstoto, dantoto eller vad den nu heter men jag kan inte se den. Står bara att jag ej har behörighet...

ok.... bor du nära norge eller? för på själva kanaldigital gick det inte att få in den kanalen genom dom... Man fick kontakta nårra i norge som ja även fick nr till...

ok.... bor du nära norge eller? för på själva kanaldigital gick det inte att få in den kanalen genom dom... Man fick kontakta nårra i norge som ja även fick nr till...

Nej, det är väl minst 40 mil (?) til Norge härifrån skulle jag tro. Alltså man får kontakta CD i Norge då? Eller funkar det bara om man bor nära gränsen?

Det är just detta vi alla, hoppas jag, att de ska ändra på. Canal digital går ju via parabol så det spelar ingen roll var du bor i Sverige.

RING och var på dem du med.
Norge hänvisar till att man får teckna abonnemang i Norge men då måste man ha en adress i Norge.

Jag har ett bankkonto men det gäller inte det heller!:(
Jag menade att de kunde dra via autogiro, för att betala. Men icke sa nicke.:mad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 943
Senast: Unafraid
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 863
Senast: Jamtland
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 817
Senast: monster1
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 067

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka