Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Nu, så här i auktionstider, fastnar man lätt i stolinjer och stammar. Jag är väldigt förtjust i de franska travarna. Finns det någon...
Svar
6
· Visningar
2 420
Senast: Natasja
·
S
Trav Jag har blivit lite intreserad av monté men har några frågar. Jag är 17 år, får jag ta licens på varmblod? Måste man ha licens i...
Svar
10
· Visningar
1 387
Senast: YaHilweh
·
Trav http://www.aftrot.com/aftrot/video/popup.php Här kan ni se den franska auktionen i Deauville som pågår just nu, torsdag eftermiddag!
Svar
2
· Visningar
922
Senast: Natasja
·
Trav Vad är det egentligen? Eller, jag vet vad det är och hur de ser ut, men vad är vitsen med dom? Ska de sitta som skalpers eller ska de...
Svar
13
· Visningar
1 303
Senast: Lillaloppan
·
S
Trav Ja, som frågan lyer, hur stora är de? Funderar på om min skulle kanske göra sig en karriär där med,sen när hon är frisk och har tränat...
Svar
6
· Visningar
1 213
Senast: ghost
·
D
Trav Hej! Har varit här massor förr. Nu är jag tvillingmamma och har givit bort mina gamla juveler... Jag vill så gärna rekommendera...
2
Svar
37
· Visningar
6 384
Senast: Dinda
·
Trav Hola! Med risk för att vara tjatig.. Men.. Vad skulle ni korsa en stycke Dover Calais med? e.Go Hammering- Mix Broline e.Sandy Bowl...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: TJT
·
L
Trav mitt 5 åriga sto slet tyvärr av en muskel i juni. muskeln går mellan has och knä, heter peruneus tertius. blev ord av vet 3 mån...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: via
·
L
Trav Någon som vet vad högsta inavelskoeff får vara vid avel? Gällande iaf varmblodiga travare. Är lite nyfiken!
2 3
Svar
57
· Visningar
6 684
Trav Såg V75:an igår. Hur kunde Min Narkissos undgå att bli rapporterad? Är mycket medveten om att hästen alltid travar illa (är troligen...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 843
Senast: cisssi
·
Trav Missa nu inte programet om SHJ i tv4+ efter VinnareV75.Kl 18.45.
Svar
16
· Visningar
2 105
Trav Vad kostar det att starta en häst i ett helt vanligt lopp en helt vanlig dag? Skulle vilja veta allt från startavgift till kuskens...
Svar
19
· Visningar
3 917
Senast: tinafinis
·
J
Trav Lite praktiska råd och tips från er som pysslar med körning av unghästar dagligen tas tacksamt emot. Vi har en b-ponny som varit iväg...
Svar
7
· Visningar
1 497
Senast: mo0n
·
D
Trav Jag missade v75 igår, men hörde att rolex k. varit lös? Nån som vet vad som hände och om han är okej?
Svar
4
· Visningar
1 350
Senast: ghost
·
Trav Nästa år ska Delilah Kemp betäckas. Helst skulle vi vilja ha något franskt på henne, och vi är inte främmande för att skicka henne till...
2
Svar
23
· Visningar
2 247
Senast: Takpanna
·
Trav En flera år gammal tråd om NP har blivit uppknuffad på avelssidan. Jag ämnar låta den ligga kvar där, för att sprida kunskapen om honom...
Svar
9
· Visningar
1 240
Senast: Elshaya
·
Trav ja precis som rubriken säger, vad har en travsele strl ponny för mått??
Svar
1
· Visningar
700
Senast: annbritt brorsson
·
D
Trav finns det nån gratis sida som typ travsport.se i usa?
Svar
1
· Visningar
687
Senast: Nafayette
·
Trav Vad tycker ni är bäst för fölen efter avvänjning, att gå på lösdrift eller stå inne på natten och vara ute på dagen! De flesta stora...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: dolphinsmile
·
Trav Betyder "fransk gång" att hästen har rollig trav?
Svar
3
· Visningar
1 599
Senast: Fnobby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka