Vem ska vi betäcka Delilah Kemp med?

Sv: Vem ska vi betäcka Delilah Kemp med?

Varför inte Coktail Jet? Eller Echo?

Hans äldsta avkommor är födda 2001, men de första tre åren har han totalt tio avkommor (alla länder). Han har femtio treåringar och förtiotvå tvååringar. I fjol föddes bara en, och det är vår.. Så det är ju rätt svårt att säga än hur de går när de blir äldre.
Han har dock i sin första årgång (sju avkommor) lämnat denna:http://www.blodbanken.nu/servlet/GetBBData?trotter=1761468&breed=warm&lang=swe

Vet du någon åsna som har låg levandefölavgift?

*kl*

Det här är en riktig snygging. Jag lade märke till honom när han startade på Elitloppsdagen i fjol och nu har han tydligen börjat att betäcka, bara fyra år gammal. 200 Euro i bokningsavgift och 1.800 vid levande föl kostar han.

(På en fransk sida står att han har ett 1.13-rekord, men jag vet inte vad som stämmer.)

Insert Gede (med tanke på vad hans avkommor kostade på den franska auktionen förra veckan)!!!

Liknande trådar

Trav Nu är läget ungefär lika förvirrat som det brukar vara så här års. Vi har fem ston som ska betäckas. Givetvis har vi en massa egna...
Svar
12
· Visningar
1 993
Senast: johnpatrik
·
Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: Cambrie
·
Trav Tvärt emot vissa andra på det här forumet som letar fel inom travet, så tar jag steget in i trav världen istället. Jag har fått låna...
2
Svar
31
· Visningar
2 450
Senast: Giantchill
·
Trav Jag har ganska länge haft en del funderingar på att ta ett föl på mitt sto, och eftersom jag absolut inte kan någonting om avel och...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Riley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka