Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Jag behöver lite råd angående våran shettis som är 3 år, nyligen inkörd. Hon är inte van vid att köras själv men tyvärr så har jag...
Svar
17
· Visningar
1 104
Senast: Seifur
·
Trav Var på Åby och gnäggade för en stund sedan. Hörde ryktas om att STC nu hade gett Åby klartecken för att använda sig av 2 Open...
Svar
7
· Visningar
1 179
Senast: solros
·
Trav Någon som haft att göra med en avkomma till honom?
Svar
8
· Visningar
1 596
Senast: pricccen
·
Trav Skulle ni lasta ett icke-avvant föl på vanlig hästfinka tillsammans med en fölsto (inte mamman, alltså) och transportera dem 60 mil på...
Svar
8
· Visningar
1 362
Senast: Snurrfian
·
Trav Hittar jag bara på i mitt huvud eller är det så att man smörjer in hästarnas hovar med något som får dom mer hållbara när dom tävlar...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Nominous
·
Trav Är det Lutfi med sina kameler som har skrämt bort alla tvååringstränare under derbyhelgen? Eller är det bara en märklig slump som har...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 150
Senast: tinafinis
·
L
Trav Jag har ett 4årigt sto som har gjort 5 starter, med helt okej resultat. Oturligt nog så fick hon en spark vid hasen, vi har varit och...
Svar
9
· Visningar
1 125
·
A
  • Låst
Trav Jag kan inget om datorer så hur lägger man in kort på sina hästar på buke + travsidan / appendix:confused:
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Cronis
·
K
Trav Vad är era åsikter om Juliano Star som far? Humör, storlek, längd, rörelser, ben, ja allt....
2
Svar
25
· Visningar
4 811
Trav ja, sitter och ska teckna försäkring på hästen. jag fick ju köpa henne vääääldigt billigt, kompispris... hon har knappt 40 000kr på...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: dolphinsmile
·
D
Trav Är det en möjlighet att ha lopp för endast amatörtränade hästar? Jag menar är det genomförbart? Isåfall skulle det ju absolut vara...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: ghost
·
D
Trav förlåt ameo man får inte diskutera enskild häst jag vet.. Men måste bara säga! Va så jäävla bra idag ju! hade verkligen unnat den där...
Svar
11
· Visningar
1 308
·
Trav Vilka har redan betäckt och fått dräktigt? Vilka hingstar har ni betäckt med? Vi har än så länge en dräktig. Det är Smaragd Broline som...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 404
Senast: Grethe
·
Trav Jag vet att jag är lite överdrivet känslig mot smygreklam och vinklade artiklar, så det här är väl egentligen inget att bry sig om...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: Mannagrynet
·
Trav Får erkänna att jag kan NOLL om trav :o, och då några disskuterade om vem den bästa travaren är (både kallblodd & varmblod) och jag...
Svar
15
· Visningar
6 475
Senast: jari
·
K
Trav Vad menas med "NN har Orlovtrav" ???
2
Svar
30
· Visningar
2 798
Senast: Konie
·
Trav Jag läste på Rondens hemsida om Pearsall Hanover avkomman Libertine Bourbon, som vunnit tvåårslopp i Kanada. Tyvärr kan jag bara hitta...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: via
·
S
Trav nån som vet vad sidan på nätet hette där de hade jättebilliga gamascher? Har letat och letat men hittar dem ej...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: cämela
·
S
Trav Nån som har en solskenshistoria om nåt miljöombyte som har gett underverk, att dela med sig? Behöver bli lite glad såhär i regnet...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: ameo
·
R
Trav Flytta gärna tråden om den är felplacerad .. :D Jo, jag har ett travruss nu som jag behöver lite hjälp med tror jag ;P Startade henne...
Svar
11
· Visningar
1 403
Senast: Rigolette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka