Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Hej jag undrar om någon vet något om em travare som heter Big spender? jag vet att han är död men han var liksom pappa till min häst och...
Svar
4
· Visningar
1 303
Senast: diny
·
C
  • Låst
Trav Vad tycker ni om det här? http://www.aftonbladet.se/trav365/article653301.ab Jag tycker det är nära inpå djurplågeri, faktiskt. :mad:
16 17 18
Svar
341
· Visningar
28 945
Senast: ameo
·
Trav Skulle vilja veta lite mer om temperament, aktion och hållbarhet mm! Vet att mödrarna ( och träning) spelar oerhört stor roll men finns...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: misscocacola
·
Trav Ni som har koll på travet på Malta... Jag vet ju att det händer titt som tätt att äldre starthästar hamnar på Malta men vad sjutton...
Svar
12
· Visningar
1 655
Senast: Mannagrynet
·
Svar
92
· Visningar
7 962
Senast: ameo
·
Trav Det var väl i alla fall trevligt att totskatten ska sänkas?
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: Montéryttare
·
T
Trav vann rätt häst Åby stora Pris..? Även i Åby stora monté pris?? Jag tyckte det var helt rätt... Speciellt i sulkyloppet, roligt att...
Svar
11
· Visningar
1 420
Senast: PÄMMI
·
Trav Så här kan det gå om man simtränar sina hästar för mycket. Foto: JÖRGEN TUFVESSON/ALN
2 3
Svar
52
· Visningar
4 048
Senast: spanarn
·
Trav Här är listan över antal betäckta ston 2007. Någon mer än jag som är förvånad - Rotation fem (5) ston!? Är det något som jag har missat...
Svar
8
· Visningar
2 271
Senast: Nafayette
·
Trav Hur ser de ut nu? Hur går det för dem? :D här är våran ettåring! Hyltans Adora e: Good As Gold u: Aces Happiness ue: Tap In...
Svar
14
· Visningar
3 733
Senast: Netted
·
Trav när anser ni att en häst är redo för start? vad ska hästen klara av innan kval, start? intressant att höra olika åsikter.
Svar
2
· Visningar
951
Senast: Nebraska
·
Trav Idag fick jag träffa en massa hästar för första gången när vi skulle träna på böjprov. (utbildar mig till djursjukvårdare) En sak som...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: via
·
A
Trav Kommer hem efter en lång dag på jobbet och sätter mig i soffan för att kolla inspelningen av V65 för jag vill se Going Kronos lopp...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Mannagrynet
·
D
Trav Hur lägger ni upp träningen med ett kallblod som har svårt med travet? Har ingen sån nu.. men tippar på att det blir sån träning för...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: MontéBruden
·
G
Trav Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men jag gör ett försök! Jag var in på banan i förrgår med min fyraåring. Det var...
2
Svar
23
· Visningar
5 030
Trav Jag är helt nybörjare inom trav och nu är det så att jag har ett travsto som är dräktigt med Com Hector. Stoet är efter Big Spender och...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: ghost
·
C
Trav Jag går och funderar på att köpa kallblodstravare (för att ha som allroundhäst, ridning och hobbykörning), och är nyfiken på vad de...
Svar
19
· Visningar
2 388
Senast: Fnobby
·
Trav Är det någon som vet vart man hittar anmälningslistor och startlistor till Ålandstravet, jag är ju nyfiken om min pojke kom med ! /Cetzy
2
Svar
21
· Visningar
2 205
Senast: peak
·
Trav Förr ett antal år sedan anlade många travbanor gummigropar för longering, som material användes oftast något som jag tror kallades för...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: Ambra
·
E
Trav Jag undrar vart jag kan hitta information om antalet % som Uppfödaren får när ens häst vinner ett lopp. Vill gärna veta till 100% vad...
Svar
3
· Visningar
1 151
Senast: el_saba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka