Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Tänkte få igång en diskussion om snarbett! Har själv en häst som blir tokhet på banan då och då, och då menar jag tokhet, klarar man...
Svar
8
· Visningar
1 347
Senast: ghost
·
M
Trav Undrar om någon här använt sig av honom i år. Min märr är dräktig med honom. All info, åsikter mm är av stort intresse. :idea: Tacksam...
Svar
1
· Visningar
1 026
Senast: His Majesty
·
Trav Har ett sto på 167 grova modellen. Är efter Smacher u Exciting me Mamman är bekväm av sig och mycket lugn. Så behöver en hingst med...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: skog_maria
·
T
Trav Kontakta ATG för att försöka påverka dem att visa den norska direkt kanalen via atg:s sida. Jag har gjort detta och de skulle skicka...
Svar
11
· Visningar
2 337
Senast: Giantchill
·
B
Trav Sökandet efter nästa års travresemål fortsätter. Då jag bara varit på trav en gång i Italien, på San Siro i Milano, så behöver jag nu...
Svar
12
· Visningar
4 080
Senast: Stef
·
Trav Från travsport.se: "Stor satsning på de aktiva 2008 070924 kl 12.25 Det blir en stor satsning på de aktiva nästa år. Över 90 nya...
Svar
16
· Visningar
1 378
Senast: via
·
R
  • Låst
Trav Giant Diablo 1:08:5 :banana::banana: Jag har alltid älskat den hästen:love:
Svar
1
· Visningar
831
Senast: beautyy
·
Trav För inte så länge sen körde jag för allra första gången. Jag fick köra en varmblodig travare vid namn Intention, som tidigare gått på...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: dolphinsmile
·
T
Trav Hur skyddar ni era guldklimpar vid träning/tävling och framför allt hemma? Har varit lite otursförföljd med hästarna hemma i hagen...
Svar
17
· Visningar
1 608
Trav I sin blogg på travnet.se skriver Anders Lindqvist så här: "Jag är ju av den åsikten att med en del franskt blod i härstamningen så ökar...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: via
·
B
Trav Har tagit hem en travardam som både tränare och ägare gett upp med pga att hon är oregerlig och skentravar osv. När jag nu haft henne...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 700
Senast: Konie
·
M
Trav Vad tycker ni om detta? En varmblodig tvååring har gjort tre starter och aldrig gått under 32,5 i lopp. I kvalet gick den 26,1, men...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 531
Senast: Breakdance
·
Trav måste fråga er som är lite mer vana i travet, hur vanligt tycker ni det är med hasgallor bland travare? Vad beror det på? och en lite...
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: Flugan
·
Trav Jag antar att det är fler med mig som redan börjat fundera på nästa års hingstval... Hur går tankarna?? Själv har jag en väldig...
Svar
13
· Visningar
1 781
Senast: dolphinsmile
·
Trav Jag har en tvååring med ungefär 2000 dåliga symptom. Ett av dem är benhinneinflammation och ett annat är ont i munnen. Genom röntgen...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 568
Senast: PiperGarden
·
Trav Jag har en liten smäcker travflicka som vill ha ett täcke som sitter som en smäck på henne, det ska vara hals på det, det ska vara lätt...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: martha
·
S
Trav Är på jakt efter ett tävlingstäcke till Damen, men inte ett vanligt i fleece utan grövre. Släng in era bilder så man kan få lite...
Svar
7
· Visningar
1 183
Senast: cämela
·
G
Trav Den 30 september. Någon som ska dit och titta/ ställa? Jag ska ställa ut min ettåring, ett sto efter Alm Viktor, första avkomman i...
Svar
4
· Visningar
1 372
Senast: Gnistra
·
Trav Ja ni ser rubriken, nån som ska eller planerar starta med sin tvååring i år? Siktar ni kanske rent av på uppfödningslöpet?
Svar
5
· Visningar
985
Senast: suzukits
·
A
Trav Finns det några lugnande preparat som en tränare kan få dispens för att använda i samband med start, eller är det något som med all...
Svar
19
· Visningar
1 976
Senast: Anonymbiatch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2