Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag är på jakt efter ett körländtäcke till mitt russ. Massören sa att hon behöver hålla ryggen varm om jag ska ut och köra i sträng kyla...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: tinafinis
·
Trav Funderar på att köpa mig en "ny" vagn i höst och tänkte höra med er om ni har några förslag. Har två varmblod, en på ca 160 och en...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Tagliabue
·
Trav Nu ni ska ni få något att bita i ;) Lägger ut denna frågan åt en kompis, så har tålamod om jag inte kan besvara era frågor om hästen...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 239
Senast: via
·
Trav Har en häst som slår sig på framsidan av bakhovarna. Slår sig så det är "avskavt"framtill på hovväggen.Nu går hon med vanlig falsad sko...
Svar
4
· Visningar
1 039
Senast: SO Hovslagare
·
D
Trav vad heter dom här vagnarna som man sitter i som i en rockard fast de är så pass lätta att man kan köra på banan med dom? Nån som vet vad...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: LenaN
·
B
Trav Har travare annorlunda bäcken än ridhästar? Har aldrig hört det förut själv men vissa ridfolk hävdar det. Bifogar en artikel om det...
Svar
13
· Visningar
2 173
Senast: Krims
·
D
Trav Vad har ni för paddar under er montésadel?? Gärna bilder! Och har ni en sadel med hel- eller halvbom?
Svar
3
· Visningar
1 150
Senast: Skaune
·
Trav Finns det någon travsport.se men för tyska hästar?
Svar
4
· Visningar
934
Senast: juvelen
·
A
Trav Världsrekordsinnehavaren Giant Diablo lär väl betäckas förr eller senare? Därför behöver ägaren, rent hypotetiskt, bukefalos hjälp att...
Svar
14
· Visningar
1 405
Senast: tinafinis
·
R
Trav Hej! Nog för att jag inte har en aktiv travare men tänkte att ni på travforumet kanske är bäst lämpade att svara på detta. På bilden...
Svar
7
· Visningar
1 239
Senast: ramada
·
Trav Jag kommer få hem ett 10 årigt travsto i månadsskiftet och denna häst har varit tävlad en hel del i Danmark osv. På travsport.se hittar...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Sisikarlstad
·
T
Trav Är det samma som New Zeelandbett? Det ser så ut tycker jag. I så fall, har någon en bild på hur det ska sitta? (förstår inte riktigt :o)
Svar
6
· Visningar
2 935
Senast: tuddeomudde
·
C
Trav HEJHEJ. jag testar att lägga denne tråden här eftersom det är mkt mer travfolk som pysslar med blistring. Jag har jobbat i ett travstall...
Svar
7
· Visningar
1 070
Trav Uppstallade i Sverige: Aldermarin - 1 +1 norskt Bodbäckspålle - 2 Bokli Balder - 28 Bol Elden - 27 Brännapål - 24 Clay - 9 Eder -...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: dolphinsmile
·
D
Trav veterinären kommer kl 14.. usch va nervös jag är.. varmblodsmärren är betäckt med Kiss francais och konstaterad dräktig på 17onde...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: dolphinsmile
·
B
Trav har aldrig sett det förut förrens alldeles nyss på fyran, Drabant C.D. med stor bukfläck och oregelbundna strumpor, finns det fler...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 719
Senast: Lenita
·
Trav tänkte nu skapa en tråd om en sak jag har funderat länge på.. i dagens läge är ju i regel alla våra svenskfödda travare antingen av...
Svar
10
· Visningar
1 676
Senast: Ayumi
·
M
Trav Jag har aldrig hållt på med trav eller travhästar men kom och tänka på en sak som jag inte riktigt kan släppa. Alla duktiga bukelister...
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: mumlan81
·
N
Trav vad är skilnaden mellan B lopp , P 22 och p 21 lopp ?:confused:
Svar
4
· Visningar
4 462
Senast: anethe
·
Trav Martha! Har du sett detta! :bump::) En trevlig länk.
Svar
13
· Visningar
1 371
Senast: Stairwaytoheaven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka