Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Läste nyss ett väldigt "roligt" inlägg om travaren inne på avel då någon skrev att det var inhumant att rida på en travare! Så jaha, då...
2
Svar
33
· Visningar
3 025
Senast: Netted
·
E
Trav Min mamma o jag har haft dikuchoner om hur res jorde ska sita.. Ska köpa en till min häst då hon reser sig när hon ska volta.. Vart hos...
Svar
8
· Visningar
1 426
Trav Har inte fattat att detta var igång en gång i månaden. Verkade rätt intressant. Nu undrar jag lite. Kanske det är nån här som...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: Konie
·
Trav Hur används de? /Skaune - Färsking när det gäller körning...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Skaune
·
Trav om div. travutrustning och hoppas på hjälp av alla duktiga Buke-travister! Undrar helt enkelt hur följande utrustningsdetaljer skall...
Svar
8
· Visningar
1 688
Senast: peace
·
Trav är det ovanligt att varmblodiga travhästar är över 165cm?? sitter o kollar annonser, vill ha travare till ridhäst (har haft innan)...
Svar
19
· Visningar
2 416
Senast: Sonic76
·
Trav Inom travvärlden räknas den grå valacken Greyhound (1917-1947) av många som den allra främsta genom tiderna. Jag har sett ett antal...
2
Svar
20
· Visningar
5 563
Senast: Americanese
·
Trav vilka har jag att välja på? tiburhästar har gett bra avkommor i kombination med mitt stos stam, men vilka finns i avel? shibur är ju...
Svar
4
· Visningar
1 039
·
Trav Behöver lite tips och feedback. I framtiden vill jag skaffa kallblod och träna för trav. Har tidigare skött travhästar i en massa...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: AliasAnovi
·
G
Trav Någon här som har erharenhet av detta? Har idag påbörjat vattenträning på rullband samt "backträning" som ett komplement till den...
Svar
4
· Visningar
1 333
Senast: Gnistra
·
K
Trav Har 1 stycke dam som är väldigt hetsig att köra. Testar just nu ett Järvsöfaksbett men har blivit rekommenderad att testa ett läderklätt...
Svar
6
· Visningar
1 342
Senast: cämela
·
Z
Trav Har en varmblodstravare på foder och funderar på att köpa honom då ägaren ska sälja honom. Men eftersom att priset hon vill ha för honom...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 986
Senast: Lenita
·
Trav Nu börjar det bli sent och jag sitter med bokföringen... Hur bokför man den innehållna momsen på prispengar? :confused:
2
Svar
23
· Visningar
5 591
·
S
Trav Vad har ni för sadlar och framförallt vad väger dom?
Svar
6
· Visningar
878
Senast: suzukits
·
Trav en bekant köpte för lite mer än ett år sedan en starthäst.. fick då inga ppper med den.. så nu i veckan kom förra ägaren ihåg att ta...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 778
Senast: LadySara
·
Trav Jag skulle bli väldigt tacksam om någon kunde förbarma sig över en monténybörjare som har problem med att hitta saker i TR. :o Har ett...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: eka
·
S
Trav HEj travvänner! Jag har en liten fundering... Om ni hade en starthäst skulle ni "våga" prova och tävla/träna distans samtidigt då? Då...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Cambrie
·
Trav Vårat 4-åriga sto har tappat sugen på havre!?! I början på veckan slutade hon äta upp havren. Hon äter gladeligen upp sitt hösilo inne...
Svar
16
· Visningar
1 223
Senast: Cashier
·
T
Trav Jag har nu ett delemma. Jag ska köpa mig en ny montésadel eftersom jag vill komma högre upp i sadeln än vad jag kommer i den jag har...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: AliasAnovi
·
D
Trav har ni några bra länkar till forskning om unghästträning? Gärna åringar, inkörning och sånt?
Svar
1
· Visningar
785
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka