Startförbud?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Zandora
  • Startdatum Startdatum
Sv: Startförbud?

.... och koma är det ju ingen som längtar efter.

*fullständigt onödigt inlägg

Jag tycker att man ska börja ta betalt för travarna , de är ju faktisk oxå en häst och oftast med ett hjärta av guld. Jag sålde min för 3 år sedan för 12000 kr och det tycker jag var billigt för honom, omskolad till dressyrhäst:smirk:

Läste kanske lite slarvigt, förlåt

Senast ändrad av en moderator:

Gud va ja hatar sånt här.. Har fasiken inte ens fått i mig nå mat under dagen pga detta. Känns som man borde sjukskriva sig från jobbet imorn.. Gud så trist de här slutade..:crazy:

Du har inte gjort ngt fel. Du skulle köpa en häst och ville ha råd om vissa saker. Sedan att du kanske gjorde ett eller annat felaktigt antagande, det kan vem som helst göra. Misstänker att ägare (och kanske någon annan) blev arga och upprörda är för att de säkerligen inte har rent mjöl i påsen. Inget som du kan lastas för.

Så höll hvudet högt och lycka till med nästa häst.

STC /sällskapet kanske skulle ut i det stallet för att se om hästarna på listan stämmer......

Är det detta som kallas för billig träning i annonser.... ?:angel:

Är det inte så att hästar som står på träningslistan ska stå i ett godkännt stall nära tränarens bostads/arbetsort? och om den står ngn annan stans ska väl detta anmälas till stc, fast det kanske hon redan har gjort?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 838
Äldre Då jag och min pojkvän har pratat på att flytta ihop så har jag börjat kolla på hur det fungerar att hyra ut i andra hand. Jag är...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 062
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Fick en liten fundering i dag. :p Jag och stallkompisen satt i dag på väg till tävling och diskuterade hennes häst,då hon har väldigt...
2
Svar
26
· Visningar
2 946
Senast: skuggi
·
Ekonomi & Juridik Jag har nu haft hem en valack på prov i snart två veckor, och vi skrev kontrakt om att hästen fick återlämnas och hela betalningen...
Svar
7
· Visningar
2 145
Senast: Zephira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2