Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hej, min kompis har nydligen fått en f.d travare av en bekant. Han heter Omera Bob och är 9år nu. Jag har hört att han är ganska känd i...
Svar
7
· Visningar
1 505
Senast: MiiaLi
·
Trav jag är lite nyfiken om backträning och har lite frågon om någon kunde hjälpa mej?:) lite frågor vad är syftet med backträning? och...
Svar
14
· Visningar
4 503
Senast: Lazio
·
Trav Vad tycker ni om passlöp skulle införas i Sverige (om även travlöp fick vara kvar)? Vad har ni för åsikter om passlopp. Passlöp är ju...
Svar
4
· Visningar
1 287
Senast: Lillaloppan
·
Trav Vad är åldern för att få ta den?:) Tacksam för svar! Isa
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: fethajja
·
Trav Har hört av en del personer att amatörer egentligen inte får ta betalt när de kör andras hästar i lopp. Att de inte får ta ut vare sig...
Svar
6
· Visningar
1 672
Senast: Cambrie
·
Trav Jag kan inte dra mig till minnes att dte fanns nån särskilld regel om hur ofta en häst fick starta. KOm o tänka på detta när ja såg...
Svar
8
· Visningar
1 965
Senast: Saiop
·
A
Trav Jag har sån ångest över detta, och skulle behöva synpunkter och tankar från hästkunniga utomstående. Jag har helt lessnat på hästeriet...
Svar
12
· Visningar
1 337
Senast: Ayumi
·
Trav Ni som kastrerat era hingstar - Vart det någon större förändring på dem tiden efter? Vår 3-års hingst kommer att kastreras i veckan -...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Konie
·
Trav Jag läste just på aftonbladet om att man vill ha ökad säkerhet på travbanor... Jag måste få citera och sedan ha min åsikt; "I USA...
2
Svar
39
· Visningar
3 328
Senast: bonny
·
S
Trav Hei godfolk Kom igjen med deres kvalifiserte gjetninger, hvem tror dere vinner? - Virgill Boko (Langeweg Jr.) ? - Express Merett...
Svar
16
· Visningar
1 732
Senast: Snazzy_Millie
·
P
Trav Nån med den minsta information eller åsikt om denna hingst som jag under ett par år sneglat på? Härstamning, tänkbar förärvning...
Svar
11
· Visningar
2 082
Senast: solros
·
D
Trav Jag funderar på att börja ha mitt föl och sto i separerade boxar på nätterna snart.. hon är 2 och en halv månad. Boxarna är brevid...
Svar
17
· Visningar
1 695
Senast: dolphinsmile
·
Trav Kom och tänka på... finns han i livet fortfarande? Blir ju ändå 27 år snart isåfall.
Svar
13
· Visningar
2 439
Senast: Americanese
·
T
Trav Har ni nåt som ni bara MÅSTE göra innan er häst startar i lopp? Sätta på benskydden i en viss ordning, röka 14 cigg, sparka i...
2
Svar
26
· Visningar
2 458
Senast: TJT
·
Trav Är det någon som har några reflektioner kring linjeavel på Fandango? Jag funderar på den här kombinationen...
Svar
13
· Visningar
1 641
  • Låst
Trav Läste på bukes första sida där en känd Axvalla tränare är misstänkt för djurplågeri. Det skedde i samband med inkörning då han skulle...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 656
Senast: ameo
·
Trav Har ni börjat fundera än? Vet att det är lite tidigt men har ni något positivt/negativt att säga om följande hingstar (vad nedärver det...
2
Svar
22
· Visningar
2 143
Senast: remiracle
·
Trav Kan någon förklara varför hästar som fått (tex) fenylbutazon inte får gå till livsmedelsslakt, men får starta efter 14 dygn? Om nu...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Nominous
·
L
Trav Nån som har en bild eller rolig fakta om honom? Har redan den på atg och blodbanken. Letat på flera travstamsidor, men hittar ingenting...
Svar
6
· Visningar
1 758
Trav Innehåller Cydectin & Noromectin samma sak??
Svar
4
· Visningar
791
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter