Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Är ingen travmänniska men har blivit väldigt intresserad av sporten på senare år. Jag själv tävlar amatörmässigt distans och funderar på...
Svar
9
· Visningar
1 038
Senast: Daimie
·
Trav Pratade med en man som utför hästpass/chippmärk. och han sa att det pratas om att även börja chippmärka travhästarna (då frysmärkningen...
Svar
7
· Visningar
979
Senast: Sara87
·
  • Låst
Trav Vad hörde jag på TV nyss? Att Jag de Bellouet blev diskad från Prix d'Amerique??
2
Svar
34
· Visningar
3 630
Senast: ameo
·
S
Trav hur letar jag upp avels hingstar som står för fogande,finns det någon speciel sida det gäller varmblods hing
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: Gimmie
·
Trav Finns det inga regler för Travhästar när dom får starta efter dom varit sjuka ? Inom ridsporten så får man ju intyga att hästen man...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: cisssi
·
M
Trav Vad tror ni om honom i aveln? Någon som har sett någon avkomma?
2
Svar
30
· Visningar
2 987
Trav Skulle bli kanonglad om ni kunde visa bilder på era travhästars bakben. Gärna från flera olika håll så man kan studera deras vinklar...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 395
Senast: Lookahead
·
T
Trav För några år sedan praoade jag på ett travstall som hästskötare. Jag hade tidigare ingen erfarenhet av travsporten och dess tillhörande...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: misscocacola
·
Trav Hur många friröntgar + tillväxtzonerna senare ? Motivera varför ni gör det eller varför ni inte gör det. Jag röntgar ALLTID och...
Svar
13
· Visningar
2 491
Senast: martha
·
Q
Trav Hej, Är det någon som vill förklara dessa två travtermer lite mer ingående? Motsvarigheten finns inte inom galoppen vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
5 666
Senast: missdragon
·
S
Trav nu har jag tängt börja köra min valack problemet är att jag har alldrig kört han men det jag oroar mig mässt för är när jag ska spänna...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Ayumi
·
S
Trav sorgligt. hur blir de nu med aveln? har de sperma sparat tror ni?
Svar
14
· Visningar
1 768
Senast: tinafinis
·
Trav Har förstått att många hästar efter honom blir speciella. Har ni träffat på några? Hur vrånga blir de? Finns det undantag. ;) Såg att...
2
Svar
30
· Visningar
4 611
Senast: Illiana
·
A
Trav Är ganska ny i det här med trav och så. Men har ett sto som blir två nästa år. och vi har funderat väldigt mycket fram och tillbaka på...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 941
Senast: juni_cool
·
Trav Jag tror att vi såg vinnaren i Uppfödningslöpningen på Jägersro igår - Barbie Tooma. Vad tror ni andra?
Svar
13
· Visningar
1 665
Senast: beautyy
·
Trav Är det någon karenstid på munkpeppar? Hur lång? Hittar inget säkert när jag söker.. och hur är det med Vallmokronblad, hallonblad...
Svar
2
· Visningar
1 718
Senast: oki
·
Trav Någon mer än jag som tycker att Sundbyholm är OTROLIGT enkelspåriga med sina propositioner? Jag tycker att de har i stort sett samma...
2
Svar
21
· Visningar
2 515
Senast: kotten
·
Trav Tragiskt, men det här bevisar bara att allt kan hända med hästar. Sånt här för tankarna återigen in på slagremmens obligatoriska vara...
Svar
13
· Visningar
1 829
Senast: Ballerina
·
I
Trav :bump: Jag har köpt en sulky men jag har bara en loksele!:eek: Funkar det endå?? :confused: Eller måste jag köpa en travsele?:crazy...
2
Svar
26
· Visningar
2 846
Senast: Fnobby
·
J
Trav Vi har en "never ending story" här hemma efter hjulbyte på ponnyrockard:( Behöver nu råd av ngn som kan hjul! Vagnen är helt ok och i...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: Jeeves
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka