Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häst 2 (min egna, haft henne sen hon var 4)
sto född 95 e:kosar ue: william vee
251 000kr 15,4ak
enda problem med ett bakknä pga våldsskada som unghäst. enormt energisnål aktion och startsnabb som attan.
många stora män innom travet har pratat stort för hennes haser. och dom är ju inte direkt dåliga
har dock inga bra bilder - enbart från avelskarriären.
Får man fråga varför du gissar på det?
Åh! Stoet är Lucille Hornline antar ja ? Hennes avkomma Pleasure Intense har jag haft kontakt med ! Har kört henne en del
tråkigt att de varit så. men han har det nog bra oavsett. tråkigt bara att han e sned. vet du varför? olycka eller snedbelastad "bara"?
Tja. Det är så de brukar göra när de ser ut som den hästen.
När dom ser ut som den hästen? Hur ser han ut då?
Först får du svara på om han drar höger bak.
.... och jag gillar stooora öron det sägs att dom hästarna är kloka (och hittills stämmer det för mig iafl)
Han har pga sin sneda bak tagit i ganska ojämnt och därför landat ojämnt.
vaaaa??? brukar du va hos selander??
de e jag som fött upp henne, och döpt.. lillskruttan! kallas hon majsan fortfarande?? hihi..
får jag fråga vad fan dom håller på med?? eftersom det inte händer nåt?? ångrar nästan att jag sa upp trängingen på henne..
men hon är ju världens mysigaste
häst!! hrre gud. bättre häst får man ju leta länge efter..
du får pussa henne från mig!
hittade en bild på skrutt och mamma.. har bara en bild på denhär datorn. kan skicka några till dig när jag kommer åt den andra datorn där de andra bilderna är.
på bilden är hon några ca 6veckor
hur visste du att de va lucille??
Jag såg först nu att du skrivit detta. Jag nickar igenkännande. Typiskt. Det är det där att de tar i ojämt som jag kallar för att de drar ett ben.
Har du några bilder på honom bakifrån?
Jag är bara jäkligt nyfiken som vanligt, du vet.
Har inga på den här datorn. Men jag kan försöka fixa fram.