bakbensvinklar

Sv: bakbensvinklar

Slänger in bilder på 2 av stallets hästar (enda med skapliga bilder där man kan se benen något vettigt).

Chayenne
7 årigt sto e. Ride the night. Har startat och gör fortfarande.Ingen stjärna med gör det hon ska och har visat att hon kan, men otursdrabbad (ingen ursäkt av en som har högte tankar på hästen än vad den klarar av, hon har verkligen bara otur). Rekord 15.4 aK. Snabb iväg, spuratar riktigt bra sista 300 m. Ingen stark häst, måste ha hjälp hela tiden annars lägger hon av. Svårt att hålla hull på då hon titt som tätt "matvägrara"

Snett bakifrån
Hösten -06 Varit skada en tid här och är väldigt mycket magrare och muskelfattig mot idag. Så titta bara på benen :angel:

RIMG0085.jpg

Revie 3 åring hingst e. Victory Party. Tränar och siktar på kval runt års skiftet. Hade ingen bild på framifrån som är aktuell så första är ifrån April -07 så få ingen chock när jag skriver om kval nu! Stark och muskelmassa som en galdiator (sista bilderna är från augusti, så mera nu). Känns som detta kommer bli en som kan gå lite varifrån som helst i hårda tempon, fast inte kunna lägga på spurter - men det får framtiden utvisa!

Snett framifrån
Ingenhals.jpg

Sida, Juni -07
sdg.jpg

Bakifrån
rimg0061_1190543219.jpg

Sv: bakbensvinklar

va fin han var på sista bilden - stor skillnad :)

Tackar! :) Är 2 månader mellan varje bild, så har skett mycket med lillboysen mellan april-augusti i år! Är ju yttligare 3 månader sedan den nedersta bilden togs, så han är ännu mastigare nu med 3 månaders konturnerligt arbete :d

Ingen som har kommentarer på dessas? Ska jag ta bilder från annan vinkel? Skulle bara vara skoj att se vad ni säger och jämföra det folk har kommentaret och min egna uppfttning.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 766
Senast: Ninnurur
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka