Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Vad har ni för tips på hingstar som är: * Hållbara (alt. lämnar hållbara avkommor) * Lite lättare i typen * Inte är skarpa i humöret
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 364
Senast: NoTrashTalk
·
K
Trav Eller göra mer tålig för mjölksyran.... Hur träna? Tillskott som ökar tåligheten?
2 3
Svar
49
· Visningar
6 669
M
Trav :( Mamma fick samtal igår från fodervärden till sitt 12 åriga sto, som talade om att hennes egen häst hon själv har ute på foder sen...
Svar
1
· Visningar
738
Senast: Nafayette
·
Trav Hittade en liknande tråd på Avel men tänkte fråga här eftersom hästen i fråga är ett varmblod. Hästen är någonstans mellan 155-160 cm...
Svar
8
· Visningar
1 212
Senast: Indyhope
·
K
Trav Jag sitter och luskar i det här med frysmärkningar. Finns det ett specifikt årtal för när man började frysmärka travarna? Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
3 316
Senast: Clementine
·
Trav Någon som vet lite mer om honom? Hur hans avkommor är osv. Ja, allt egentligen. :) Går det att sälja efter honom?
Svar
7
· Visningar
1 597
Senast: Nafayette
·
S
Trav Jag har sett att en del har kuskar har på sig eller håller i ett tidtagarur under loppen. Körspöt i ena handen och klockan i den andra...
Svar
17
· Visningar
1 898
Senast: Sir Remington
·
D
Trav Vilka har fått sina frysmärkningar gjorda? Och var bor ni? Kul se hur långt dom har kommit om dom nu börjar nerefrån..
Svar
7
· Visningar
1 389
Senast: Netted
·
Trav Vet någon om premien för premielopp 2-åriga,kommer att höjjas inför 2008 ? även om den sista oktober kommer att vara sista dagen man...
Svar
4
· Visningar
860
Trav Vi har iar fatt en Revenue avkomma i stallet (forsta argangen efter honom inte sant?) Eftersom jag inte har sarskilt mycket erfarenhet...
Svar
7
· Visningar
2 032
S
Trav Är det nån som har nåt bra tips på vart man kan få tag på nygga pannband med hästens namn? Gärna nåt ställe som har hemsida så man kan...
Svar
5
· Visningar
1 422
Senast: Soberano
·
Trav Nån som kan spå ui huruvida banan blir idag...bottlös eller stum ? Tacksam för svar
Svar
10
· Visningar
1 145
Senast: Indyhope
·
Trav Vad tycker ni om korsningen Muscles Yankee tillsammans med en helsyster till Jobie Tempest?
Svar
17
· Visningar
1 515
Senast: Ballerina
·
Trav Är det någon som varit på eller hört något från dagens avelsvärdering på Axevalla?
2
Svar
29
· Visningar
2 726
Senast: Nominous
·
Trav Det ser ut som om priserna var på en mer normal nivå igår än de var förra auktionen? Det var väl finare hästar förra gången också.
Svar
2
· Visningar
730
Senast: His Majesty
·
P
Trav har hört talas om demiso som används till tavare..undrar lite vad de är o vad de är framställt av:)har en tavare som är lite öm i fram...
Svar
1
· Visningar
1 412
Senast: Natasja
·
S
Trav Jag är en "ridmänniska" som inte kan ett svatt om trav. Har vart och kollat en gång i utbildningssyfte, man vill ju veta så mkt som...
Svar
19
· Visningar
2 115
Senast: Cambrie
·
D
Trav Det är dags att börja pröva huvudlag med min minsting.. och även dags att välja lämpligt bett. Vad tycker ni är det bästa bettet att ha...
2
Svar
22
· Visningar
1 968
Senast: BitterAss
·
G
Trav Hej jag har ett kallblod som har stora problem med snedhet i sin bakkärra. Han är behandlad under 1 års tid men blir bara sämre och...
Svar
16
· Visningar
2 437
Senast: ghost
·
Trav För ett tag sen har jag för mig att det var uppe en tråd om det här "nya" certet man måste ta för att få köra transport med...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: dolphinsmile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka