Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag blev en aning förvånad över den här artikeln på travavl.com; http://www.travavl.com/nor-art-quickpay.htm Är det bara jag som har...
Svar
9
· Visningar
1 162
Senast: Snabbe
·
Trav Hur bra är de? Jag har alltid haft läderutrustning men funderar halvt om halvt på att köpa ett syntet-huvudlag. Så fram med...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Johlin
·
Trav Vad skulle ni ha för hingst på henne? Fritt fram med idéer och ingen prisgräns. AM
2 3
Svar
40
· Visningar
3 636
M
Trav ...ett över pris för travare som säljs som ridhästar? Jag tycker det är ett humant pris för både häst & köpare.. eller?
2
Svar
31
· Visningar
2 992
Senast: Diestro
·
Trav hejsan, har lite frågor nu igen :D jag undrar när ska man börja träna kallbloden? (ålder ca) och varmbloden har ju premie loppen som 2...
Svar
11
· Visningar
2 061
Senast: _Sofie_
·
E
Trav Har en 2åring som håller på att dumar sig i skogen.. Kunde få hälveters resor i skogen när hon stack o sparka.. Nu kör jag henne med...
Svar
10
· Visningar
1 850
S
Trav nån här som kör ponnytrav? :)
2 3
Svar
45
· Visningar
4 673
Senast: Embla_o_Kanon
·
S
Trav Har nyligen blivit ägare till en två-årig hingst. Men har dessvärre aldrig ägt/träanat en varmblodshingst förrut. SÅ därför är min fråga...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 025
Senast: MonStra
·
D
Trav Hej! Min pojkvän som aldrig tidigare visat något större intresse av hästar vill helt plötsligt prova på trav. Finns det något ställe där...
Svar
6
· Visningar
1 830
Senast: Dark_Dream
·
V
Trav Jag har en liten fråga till er som håller på med travhästar jättemycke! Vad hade ni gjort med en travhäst som inte "kämpar" som typ...
Svar
14
· Visningar
1 537
Senast: Norrgard
·
Trav Listan på vilka hingstar som har fått X antal föl... Ganska kul. Hade ingen aning om att italienarna betäckte med Gidde..hehe...
Svar
10
· Visningar
1 329
Senast: Elite Hingst
·
S
Trav Vilka märken är bra och mindre bra? Tänkte först och främst köpa begangnat. Tänkte använda den till lättare körning på "plan" mark...
Svar
12
· Visningar
2 893
R
Trav Letar efter en "längre" bukgjord till min häst. Var finns dom och vem tillverkar dom? Den gummigjorden jag har nu är ca 75-80 cm lång...
Svar
15
· Visningar
1 714
Senast: tinafinis
·
Trav min kompis var in till en veterinär för en vecka sen för att hennes häst hade misstänkt hallsinfektion. väl hos vet så ser dom att han...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 305
Senast: ghost
·
Trav Jeg skal titte på et stoföl til helgen, som jeg er interessert i å kjöpe. I utgangspunktet er jeg mest opptatt av morsstammen til...
Svar
7
· Visningar
1 229
Trav Titta på resultatraden på den här hästen; betyder det att den först ska starta i ett montélopp och sedan i ett sulkylopp på samma dag...
Svar
18
· Visningar
2 304
Senast: electra1
·
B
Trav Vad är det dom försöker mörka? Benen ser väldigt manipulerade ut i travrondens vinternummer iaf. Är jag den enda som lagt märke till...
Svar
11
· Visningar
1 549
Senast: Indyhope
·
C
Trav Vi är två tjejer, som undrar i fall du har en häst med Speedy crown i din häst stamtavla? Och så undrar vi, i fall eran häst har...
Svar
11
· Visningar
1 933
C
Trav Har en fråga angående travsport.se Där finns ju travhästar registerade, och jag undrar. Om man nu skriver över ägarbytet på en häst...
Svar
10
· Visningar
2 095
Senast: CrazyGirl
·
Trav Det här blir säkert ett långt inlägg men kanske finns det någon här som har nån idé eller tips eller helt enkelt kan pusha mig att ge...
Svar
15
· Visningar
2 543
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka