hmm vad håller vissa vet. på med egentligen???

Sv: hmm vad håller vissa vet. på med egentligen???

:angel:
:rofl:

Nä jag förstår vad du menar. Men det var inte min mening att skylta med min egna kunskap. Tro mig, den är bristfällig.

Utan det var ett försök att få fram min synpunkt (vilket jag känner att jag misslyckats kapitalt med). Jag tycker att kunskapen hon de blivande travtränare jag träffade var bristfällig. De ska ändå bli professionella travtränare och ta plenty med betalt av andra människor för att träna deras hästar. Då tycker jag man ska veta vad man gör.

Självklart fanns det blivande travtränare som sopade banan med mig kunskapsmässigt också.:bow:

Men det jag reagerade mest på var att det fanns ett motstånd till kunskapen, så även om den lades fram, så var det inte av intresse.

Ni är alla säkert lika duktiga om inte mer duktig än mig på att träna häst. Vi får väl se om ett par år när mitt föl ska börja starta:D

Jag skojar bara med dig. Jag vet vad du menar. Det bästa är att för sig själv tänka att man ska göra ett bättre tränarjobb själv.

Själb blir jag lika irriterad på teoretiker som aldrig visat några resultat men ändå vet PRECIS hur allt ska göras, som på tränare som är raljant inställda till teori.

Jag skojar bara med dig. Jag vet vad du menar. Det bästa är att för sig själv tänka att man ska göra ett bättre tränarjobb själv.

Själb blir jag lika irriterad på teoretiker som aldrig visat några resultat men ändå vet PRECIS hur allt ska göras, som på tränare som är raljant inställda till teori.

:D låter exakt som min pappa, han som står för licensen här nada more... *s* jag sköter juh då resten & har arbetat med trav. Men att ge sig in i en diskussion med honom.. haha nee det orkar ma ninte utan bråk!

Så länge nån har mera framgång än en annan försöker jag hålla tyst. Hur fel dom sen än må ha ;).

Men då får ju jag vara tyst jämt! :D

Jag också.... :o Men vad sjutton, jag har kommit på att man kan lära sig saker genom att aldrig hålla tyst. :bump:

Jag har ju varken gått "hästskola" (fanns ju knappt på min tid) eller jobbat i travstall men har ändå åsikter om hur en hel del kör/hanterar hästarna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 333
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 490
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej alla. Vi fick avliva vår 16 åriga hund i somras. Det gnager mig varje dag om den stunden då jag har totalt black out. Hon...
2
Svar
25
· Visningar
2 618
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar