Ponnytrav?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ssannna
  • Startdatum Startdatum
Sv: Ponnytrav?

inte jag iaf... jag bor i kalmar, så det är väl att anse som min hemmabana, men jag känner mer för sundbyholm, e-tuna :)

Har inte Solvalla som hemma bana men brukar vara där och tävla under dom flesta heldagar. Det ligger ju så pass nära att vi kan åka dit. har Gävle som hemma bana.

Haha har varit på Valla 2 gånger i hela mitt liv ... Elitloppet och Kriteriet :angel:;)

Har inga bilder på honom i datorn.

Men har var en helt underbar häst, precis lagom mycket hingst!

Även den hästen jag lärde min köra häst med, hjälpte till lite med träningen då ägaren hade ont i ryggen. Kändes mäktigt att susa fram på skogsvägarna med en häst som kunde springa.

Lugn och go i psyket, dock inte om det var en vet. i närheten, gällde att binda upp honom innan bilen stannade på stallplanen :D
Lämnade vad jag vet detta psyke vidare till sina avkommor.

*Knapplån* Blää blev så less nu före jul alla mina planer med Embla drog åt skogen, samma dag som jag skulle köra igång henne igen så va hon vrålhalt och har nu varit de i ca 2 veckor men idag såg det mycket bättre ut.
Hittar inget fel på varken kota, knä eller resten av benet så imorron ska min kära sambo gå igenom hoven på henne för och se om det förhoppningsvis bara är en elak hovböld.
Jag hoppas på en hovböld så att vi får reda på vad som är fel nån gång.
Håll tummarna för oss imorron.

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: ameo
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Hej jag undrar om en Racesafe 2000 är godkänd för ponnytrav, det ska stå på en lapp i västen men lappen i min väst är bortklippt 🙈 så...
Svar
3
· Visningar
605
Senast: Ponnyn2011
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka