Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Trav jag har jobbat med galopp tidigare och har nu flyttat hem till Borlänge o ja har ett intresse för hästar som brinner starkt, ja skulle...
2
Svar
38
· Visningar
2 920
Senast: Kaktus
·
M
Trav Jag känner det att, jag hinner inte träna min häst, målet är att hon ska komma till start, men vad gör man om man inte har tid? Har lagt...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: mo0n
·
V
Trav Hejsan svejsan! har ett par frågor.:) :) Kan inte jätte mycket om avel, går hästhållning på gymnasiet så helt bakom flötet är jag inte...
Svar
16
· Visningar
1 289
Senast: VingarAvGlas
·
Trav Nu vänder jag mig till er travfolk här på Buke! :bow: Jag har lyckats sälja ett avelssto (trav) till Norge.... Men jag har noll koll...
Svar
12
· Visningar
1 262
Senast: solros
·
Trav är det försent att starta en 5åring? den har vart lite sen i utveckling men e nu ifart men undrar om de e försent?
Svar
11
· Visningar
1 400
Senast: trav_malin
·
Trav Jag har en vagn nu, men behöver isåfall en remsele till den. Men hittar inga remselar av Tärnsjöläder i storlek shetland. Så...
Svar
4
· Visningar
1 597
Senast: kolblakkur
·
J
Trav Någon mer som har en avkomma efter Armbro Trick? Vill gärna höra om psyke och kapacitet! Själv har jag en fin (nybliven) fyraåring som...
Svar
17
· Visningar
2 123
Senast: enjoyable
·
  • Låst
Trav Vad vet ni om att man som trav/galopp tränare måste från 1 jan ha transportubildning för att transportera sina hästar till...
Svar
3
· Visningar
994
Senast: ameo
·
Trav Det glädjer mig att Demmers har fått sin licens tillbaka. Men hur kan det vara så att STC har möjlighet att i en förlikningsförhandling...
Svar
2
· Visningar
946
Trav Alla hästar musklar ju sig olika beroende på vilken disiplin de tränas inom. Kan det då bli till nackdel för travhästen om det skaffar...
Svar
9
· Visningar
1 273
Senast: Djurjouren
·
Trav Någon som vet om det finns lista på senaste klockslag för sperma beställning?? Flyinge har ju kl 9 men inom travaveln så är det väl...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: CK
·
R
Trav Hej, Jag ska snart ta montélicens och undrar lite. Vilken utrystning har man när man väger ut/in?.. Alltså väger ni ut/in med...
2
Svar
22
· Visningar
2 853
Senast: Maddizz
·
M
  • Låst
Trav tog mig friheten att starta en 07-tråd eftersom den andra gällde för -06.. :) kopierar över bukehästarnas första starter för 07 från...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
39 432
Senast: LadySara
·
Trav Hade min equiterapeut ute idag som tipsade om en annan snösula än den jag har nu (med en luftkanal). Den var som en hel sula med en...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: fallon
·
Trav Vad tror ni, är det så att danskarna inte vill ha fler besök av framgångsrika svenskar på sina travbanor och därför har inlett en...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Tant Acka
·
M
Trav Jag är totalt nybörje på trav, men är nu inne på att ta montelicens. Har nu en fråga har förstått att hästen måste kvala för sulky först...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: nilema
·
L
Trav Helt ovetande har ingen koll på detta med ponnytrav:o. Men är lite nyfiken då jag har en ponny som nog skulle kunnas tänka till detta...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: Linnzan
·
Trav Vad vet ni om Flirtin Man? Det står i tidningen jag inte läser att han kanske kommer till Brättefors nästa år. Skulle det kunna vara...
2
Svar
25
· Visningar
3 966
Senast: tomberga
·
F
Trav jag vill ha bomull i öronen på min häst när den skrittas igång efter boxvila, men hon skakar ur det när hon ruskar på huvudet och nåt...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: missdragon
·
D
Trav vad för sorts pulsmätare använder ni och hur använder ni dem? har börjat fundera på sånt här redan, har ett tredygn gammalt...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 202
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar