Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Trav Varit på lite trav sista veckorna och kan inte annat än häpna över vad mycket ungar det är som dräller runt på stallbackarna! Alltså...
2
Svar
33
· Visningar
3 658
Senast: Konie
·
Trav Finns det någon sorts kurs som inte är licenskurs för vuxna? Jag skulle ju vilja lära mig lite mer om trav - hur man lägger upp träning...
2
Svar
37
· Visningar
4 594
Senast: schelin_j
·
E
Trav Har ett varmblods sto på 4 år aldrig startad.. Vi köpte henne till mig som första häst på min träningslista. Jätte snäll att köra o...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 671
Senast: BitterAss
·
S
Trav Är det någon som har gått på wången? Undrar om det är värt pengarna att gå där eller kan man lika gärna kan lära sig på annat håll? Är...
Svar
2
· Visningar
1 049
Senast: Nominous
·
Z
Trav Nu är det så här att jag ska åka till australien i ett år. . Mitt vblsto skulle egentligen varit hos en fodervärd men det funkade...
Svar
2
· Visningar
955
·
Trav Jag ska köpa en ny sele till min shettis som jag träningskör. Min gammla sele är över 12 år gammal och en ny behövs ;) Men jag har...
Svar
2
· Visningar
1 196
Senast: kolblakkur
·
Trav Finns det ngn här som har erfarenhet av stegtömmar? Jag ska ha och köra med i min speedcar. Har skickat efter ett par, men alla stroppar...
Svar
13
· Visningar
2 977
Senast: oki
·
Trav Ska på min första travkurs idag och jag vet inte vad jag ska ha på mig? :confused: När jag mejlade och frågade skrev hon att det inte...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: saddi
·
P
Trav någon kunnig här? jag kan 0 och ingenting! ett sto med den här stammen: f:peace on earth mf:aspirant nibs en hingst med denna...
Svar
19
· Visningar
1 688
Senast: Cambrie
·
Trav Om den här artikeln? http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=3079348 Personligen tror jag att vår banveterinär surnat till...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 792
Senast: MyJoyride
·
Trav Blodbanken är ju ett kul och bra hjälpmedel. Jag har nog haft lite lite att göra en stund då jag kombinerat mina ston med lite olika...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 969
Senast: Snazzy_Millie
·
Trav Kort fråga, vilket datum körs det i år, och om tv4 TV-sänder det, vet någon tiden? mvh
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: Konie
·
V
Trav Hej! Jag är lite orolig för en häst i stallet som har blivit "lat" eller vad man ska säga. Hon har jättekonstigt temprament och är...
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: Vakanjaheta
·
Trav http://www.aftonbladet.se/trav365/article1717788.ab Jag blir bara trött när jag läser sånt här. Hästen bet sig i tungan, precis som...
2
Svar
33
· Visningar
2 900
·
Trav Vad betyde våg3 ????
2
Svar
21
· Visningar
2 014
Senast: martha
·
M
Trav Nån som kan berätta lite om Scotian Rebel och Pay Dirt, avkommor, hur har dessa varit mm. Har nån av er avkommor efter dessa?
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: ghost
·
A
Trav Vet någon om de visar loppen från Vincennes från idag någonstans på internet? Skulle gärna vilja se ett speciellt lopp. Tack, Anna
Svar
2
· Visningar
895
Senast: AnnaJue
·
W
Trav Jag missade ett lopp som jag nu gärna vill se. Nu undrar jag om man kan leta upp det här på intrenet, det var ett lunchtrav Tack på...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: oki
·
E
Trav Letatta på var ända sida jag kan komma på men hittar de inte:confused:.... Någon som vet var man kan hitta de? Tack för hjälp
Svar
9
· Visningar
1 219
Senast: tinafinis
·
Trav Om det i resultatlistan står kubuag, va f*n betyder det? Att kusen är diskad vet jag ju, men kubu:confused:
Svar
5
· Visningar
5 512
Senast: Yoyy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka